  • 21. Data: 2013-10-28 19:28:03
    Temat: Re: [OT] Unijny zakaz używania "mocnych" odkurzaczy
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Biedne drzewa! Z czego będą żyły, jak braknie CO2?
    Spoko nie braknie. Krowy będą produkować :) i metan też.
    Ale na razie ludzkość produkuje zdecydowanie więcej niż drzewka są w
    stanie przerobić i dość skutecznie wyrzyna populację drzewek na
    obszarach Amazonii. W efekcie ilość CO2 w atmosferze przyrasta, a ja w
    sumie nie chcę sprawdzać co będzie za parę lat jak przyrośnie za dużo.
    Natura sama sobie wyrówna bilans, ale nie chcę żeby moim kosztem :)

  • 22. Data: 2013-10-29 00:01:44
    Od: "Felix" <u...@v...net>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    na-cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wi
    adomosc.html

    > Juz ja wolalbym Moskwe. Mzoe i bylo biedniej, ale tak glupio to nie

    Podobno pornole robione w Unii będą mogły pokazywać aktorów z fujarami tylko
    do 12 cm.
    To będzie poprawiało humor męskiej populacji i nikogo nie wpuści w
    kompleksy.

    No.... żartuję....

    Felix.