    Date: Sun, 27 Oct 2013 20:39:36 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] Unijny zakaz używania "mocnych" odkurzaczy

    http://finanse.wp.pl/kat,1033699,title,Odkurzacze-na
    -cenzurowanym-Unia-wprowadza-zakaz,wid,16113751,wiad
    omosc.html

    http://tiny.pl/qm2rp

    Właściwie to powinno pójść na jakąś satyryczną grypę ale to nie są
    żarty. Po żarówkach przychodzi pora na zakaz używania porządnych
    odkurzaczy.
    Do jakiego jeszcze większego debilizmu mogą się posunąć unijni ustawodawcy?

    PS. W tamtym tygodniu coś mnie chyba tknęło i zamiast kupić nowy
    odkurzacz dla rodziców (jakieś 200zł) podłubałem i wymieniłem łożysko w
    starym Zelmerze który chodził 20 lat to i kolejne dziesięć przeżyje.
    Chyba powinienem być nagrodzony przez unijnych ekoterorystów bo to
    własnie tacy jak ja chronią naszą _Matkę Ziemię_ :-)