  • 101. Data: 2005-05-22 20:51:38
    Temat: Re: NAJLEPSZY SPOSÓB na Swiadków Jehovy,pomaga
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d6p7b0$fno$1@news.onet.pl...

    > Ależ oczywiście, bo trzeba znać biblie żeby to wiedzieć.

    Nie tylko. To akurat moim zdaniem kwestia wiary i tyle. Znajomość Biblii
    tu wiele nie pomoże, choć może pomóc w zajęciu jakiegoś konstruktywnego
    stanowiska w tej sprawie. Bo problem w tym wypadku jest raczej w
    przyjęciu pewnych doktryn, niż w stwierdzeniu faktu.

  • 102. Data: 2005-05-23 10:29:55
    Temat: Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-22 21:39 maHo napisał(a):
    > a skąd oni mają wiedzieć o tym że nie było przeprowadzki?.

    U mnie przed kolędą ksiądz zawsze mówi na mszy w ogłoszeniach, że nie
    odwiedzają mieszkań, które ich nie przyjęły rok temu, więc jak ktoś
    zmienił zdanie lub właśnie jest "nowy" i nie jest pewny, czy poprzedni
    przyjmowali, to może iść i wyrazić chęć przyjęcia wizyty, poza tym
    zawsze można pójść do księdza i umówić się na inny termin niż rozplanowany.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 103. Data: 2005-05-23 13:01:19
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > stanowiska w tej sprawie. Bo problem w tym wypadku jest raczej w
    > przyjęciu pewnych doktryn, niż w stwierdzeniu faktu.

    Wiara też jest ważna, ale tą sprawę reguluje biblia w 100%.

    --
    Nie chcesz płacić prowizji? To nie płać na www.swistak.pl
    Nie masz konta? To załóż. Rejestracja trwa 2 min,

  • 104. Data: 2005-05-23 13:15:05
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    lukasz sczygiel napisał(a):

    > Jak zwal tak zwal ale jedni co kiedys przyszli to przy kawce im sie
    > wymsnelo ze maja placone za czas poswiecony na chodzenie.

    Nie myślałeś o pisaniu bajek??

    > OK. Jak wyzej, jak zwal tak zwal ale gdyby nie chodzili i nie nauczali
    > to by pieniedzy nie dostali.

    Jak dla Ciebie Przysłów 27:22

    > Wszystko co napisalem to informacje podane mi przez SJ. Nie jednego, ale
    > kilku.

    To może tak: Co masz na myśli pisząc "nie utrzymuja ze soba glebszych
    kontaktow"??

    > Nie, nie moje. Jeden z "dyskutantow" mi to powiedzial. A konkretnie
    > powiedzial ze dyskusja jest bardzo wazna i ze dyskutujac mozna uczynic
    > tylko pozytek, oczywiscie dyskutujac kulturalnie z odpowiednimi zrodlami
    > pod reka, ale on rozumie ze "wykluczeni" wstydza sie tego ze juz nie sa
    > SJ i dlatego nie zmusza ich do dyskusji.

    Wylkuczony wcale nie jest przekreślany.

    > Sadzilem ze przyklad o owcy wystarczy. Ale zgadzam sie ze o synu
    > marnotrawnym lepiej pasuje.

    Czyli tak, albo nie wiesz co mówi ta przypowieść, albo wreszcie
    zrozumiałeś tą sprawe.

    > A mnie SJ powiedzial ze nie maja.

    Jaki ŚJ? Widocznie młody w wierze i niepełną wiedzą.

    > To co napisalem to nie moje wymysly tylko wnioski z tego co powiedzieli
    > mi sami SJ. Znam kilku blisko a kilku innych tak sobie. Sa zwyklymi
    > ludzmi maja dziwna wiare,

    Dziwna pod jakim względem?

    > ale nie mnie to oceniac. Tyle ze nie sa lepsi
    > od innych chrzescijan. Tez pija, kloca sie itp.

    Co Ci ŚJ zrobili, że ich tak oczerniasz? Co rozumiesz pod słowem "piją"?
    Ale jak jak się "kłócą", bo na pewno nie na pięści.

    > Zazwyczaj jak przychodza to sobie dyskutujemy ze zrodlami pod reka i
    > logika w glowie.

    No to pomyśl logicznie.

  • 105. Data: 2005-05-23 13:24:26
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Grandalf napisał(a):
    > Ale jak jak się "kłócą", bo na pewno nie na pięści.
    To SJ nigdy sie nie kloca? Nigdy nie na piesci?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 106. Data: 2005-05-23 14:00:20
    Temat: [OT]Re: Swiadkowie Jehovy, juz dosc
    Od: maHo <m...@p...net>

    Wojtek Szweicer wrote:

> [...]
    > przyjmowali, to może iść i wyrazić chęć przyjęcia wizyty, poza tym
    > zawsze można pójść do księdza i umówić się na inny termin niż rozplanowany.

    Mi się takie rozwiązanie mniej podoba. Przy takim podejściu nie miałbym
    wizyty duszpasterskiej od kilku lat, bo uczęszczam do innego kościoła
    niż mój parafialny, więc takiego ogłoszenia bym nie znał.

    myślę że wizyta zapowiadająca raz na rok nikomu nie zaszkodzi.

    pozdrav

    maHo

  • 107. Data: 2005-05-23 14:18:26
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > To SJ nigdy sie nie kloca? Nigdy nie na piesci?

    Napisze tak, ŚJ cechują się bardzo wysoką kulturą osobistą i na pewno
    potrafią w cywilizowany sposób załatwieć swoje problemy.

  • 108. Data: 2005-05-23 14:24:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Grandalf napisał(a):
    > Napisze tak, ŚJ cechują się bardzo wysoką kulturą osobistą i na pewno
    > potrafią w cywilizowany sposób załatwieć swoje problemy.
    poza skonczona iloscia SJ?;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 109. Data: 2005-05-23 14:37:53
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > a sk=B1d oni maj=B1 wiedzie=E6 o tym =BFe nie by=B3o przeprowadzki?.

    Taaa... co roku się zmienia lokator, nie? Wystarczy zdrowy rozsądek...

    pdr
    Olo

  • 110. Data: 2005-05-23 16:44:15
    Od: Grandalf <g...@o...pl>