  • 1. Data: 2007-11-25 14:14:34
    Temat: [OT] Odstapienie od oskarzenia?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Tak se czytam...
    19.html

    "TVN postanowił odstąpić od oskarżenia o zniesławienie wobec autorów
    artykułu pt. "WSI na wizji" opublikowanego w "Gazecie Polskiej". Jednak
    podtrzymuje swe zarzuty i chce dochodzić racji w procesie cywilnym -
    poinformowała w niedzielę spółka."

    Czyli jak to w koncu jest? TVN odstapi od oskarzenia w *procesie karnym*
    i nie bylo sprawy? Byl trup i go nie ma?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 2. Data: 2007-11-25 14:21:33
    Temat: Re: [OT] Odstapienie od oskarzenia?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik rezist.com napisał:
    [..]
    > Czyli jak to w koncu jest? TVN odstapi od oskarzenia w *procesie karnym*
    > i nie bylo sprawy? Byl trup i go nie ma?

    To oskarżenie prywatnokarne, więc mogą wycofać oskarżenie.

    Nie wiem tylko czy to cokolwiek zmieni do najbliższego posiedzenia sądu,
    na które to mają być doprowadzeni Ci dziennikarze.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia