  • 61. Data: 2013-01-28 22:26:07
    Temat: Re: OC bez prawa jazdy
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 27 Jan 2013 14:05:59 +0100, krysmar napisał(a):

    > Szemrany system, nastawiony na łupienie obywateli z ponownych opłat za
    > egzaminy, od nowego roku utajnione 3000 pytań, z którymi nie można się
    > nawet zapoznać,

    Naucz się przepisów, zamiast jęczeć. Byle egzamin na studiach jest
    porównywalny.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 62. Data: 2013-01-28 23:31:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Kierowca powinien wiedzieć za co może stracić dowód rejestracyjny.

    Ta, jasne. I żeby móc faktycznie skorzystać z tej wiedzy powinien
    posiadać odpowiedni częstościomierz. I setkę innych szpejów do
    sprawdzania wszystkich możliwych parametrów auta. I przed każdym
    wyjazdem powinien osobiście robić przegląd i pomiary bo a nuż ma ciut
    za dużo tlenków azotu w spalinach, za dużo decybeli, nieprawidłową
    jasność lub geometrię któregoś ze świateł, niedostateczną przezierność
    szyb bocznych przednich itp.itd. A to przecież też mogą być powody
    uziemienia auta.

    > Ci których to nie interesuje powinni zatrudniać szoferów a
    > nie dorabiać teorie do własnej niewiedzy.

    Ci którzy mają takie hobbby niech się mu oddają z rozkoszą. A
    normalnym ludziom samochód służy do jeżdżenia. Od badania stanu
    technicznego jest przegląd a od napraw mechanik.

  • 63. Data: 2013-01-29 09:01:58
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Żadnego błędu? Niemożliwe.

    Może trafiłem na normalnego egzaminatora (straszy człowiek był).

    --
    Krzysztof

  • 64. Data: 2013-01-29 10:36:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-28 19:44:43 +0100, Krzysztof Jodłowski
    <b...@p...onet.pl> said:

    > Moją instruktorką była kobietka z LOK, która startowała w rajdach,
    > więc przeszkolenie miałem takie, że placyk przejechałem z(...) piskiem
    > opon (...) i przy kompletnie zaparowanych szybach)

    To miałeś bardzo złą nauczycielkę.

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2013-01-29 10:42:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-28 20:30:16 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Dochodzi jeszcze:
    > 3. "innych uczestników ruchu również mam gdzieś".

    Tak, to dobra definicja.
    Wycofuję się z mojej.

    > Tyle, że jak tak patrzę po samochodach, to może w mniejszym natężęniu
    > i z mniejszą gęstością, ale te wersje RÓWNIEŻ mają zastosowanie :]

    OK, pieszym też można przylepić łatkę.
    Tyle, że oni (wehikularze i perpedesiarze) o wiele mniej gardłują o
    prawie i jego szanowaniu...

    > Powiedz, że np. nie widujesz samochodów jadących wzdłuż chodnika,
    > a nie uwierzę.

    <rzep>
    Wzdłuż? Wszystkie tak jeżdżą!
    </rzep>
    ;-)

    Natomiast jeśli chodzi o jeżdżące po chodniku, to w zasadzie nie widuję.
    (może dlatego, że dość rzadko bywam w centrach miast - na peryferiach
    jest luźniej)

    > No, może nie o tej porze roku :>
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 66. Data: 2013-01-29 10:59:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-28 23:31, Użytkownik Alek napisał:

> [...]
    > lub geometrię któregoś ze świateł, niedostateczną przezierność szyb
    > bocznych przednich itp.itd. A to przecież też mogą być powody uziemienia

    Maskując swoja głupotę i niewiedzę brniesz coraz dalej.
    Kierunkowskazy mają migotać w zakresie od 60 do 120 mignięć
    na minutę. Jeśli uważasz że do policzenia tych mignięć potrzebujesz
    "odpowiedni częstościomierz" to proponuje najpierw skończyć
    szkołę podstawową czy jak to się teraz nazywa.

    > Ci którzy mają takie hobbby niech się mu oddają z rozkoszą. A normalnym
    > ludziom samochód służy do jeżdżenia. Od badania stanu technicznego jest
    > przegląd a od napraw mechanik.

    Czyli rozumiem że szofera już zatrudniłeś bo działania świateł czy
    kierunkowskazów sam nie potrafisz sprawdzić.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2013-01-29 11:35:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.01.2013 12:46, krysmar pisze:
    > normalnie prawa jazdy nie da się zdać w tym chorym kraju.

    Nie wiem w jakim chorym kraju mieszkasz, ale jeśli masz na myśli Polskę,
    to jakoś wiele osób zdało i to nawet tacy, co ja bym głęboko się
    zastanowił nad ich usunięciem z dróg, bo stanowią głównie zagrożenie i
    to momentami ekstremalne.

    Skoro tobie się nie udaje zdanie egzaminu, to najwyraźniej nie
    powinieneś nawet zbliżać się do samochodu na metr. Ewentualnie masz
    jakiś problem psychologiczny powodujący blokadę na czas egzaminu, ale to
    też można odpowiednio rozpracować przy udziale psychologa. Są nawet
    tacy, co się specjalizują w sprawach właśnie ruchu drogowego i okolic.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 68. Data: 2013-01-29 11:45:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.01.2013 11:07, RadoslawF pisze:
    > Bo przez ostatnie kilkadziesiąt lat było dosyć popularnym pytaniem
    > egzaminacyjnym.

    Że przepraszam, w jakim kraju?
    Bo jakoś sobie takiego pytania w dotychczasowej jawnej bazie pytań nie
    przypominam. Możesz podać choć numer?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 69. Data: 2013-01-29 12:03:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 18:51:14 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    Moja żona zdawała egzamin w grudniu 2011roku. Miałem wszystkie pytania egzaminacyjne-
    tego o częstotliwości migania kierunkowskazu nie było.
    Ja egzamin zdawałem w 1996 i równiez nie kojarzę takiego pytania.

  • 70. Data: 2013-01-29 13:11:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-29 11:45, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Że przepraszam, w jakim kraju?
    > Bo jakoś sobie takiego pytania w dotychczasowej jawnej bazie pytań nie
    > przypominam. Możesz podać choć numer?

    W naszym. Numeru nie podam, nie zbieram pytań egzaminacyjnych więc
    numerka nie znam.