    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OC bez prawa jazdy
    Date: Tue, 29 Jan 2013 10:59:14 +0100

    Dnia 2013-01-28 23:31, Użytkownik Alek napisał:

    > Ta, jasne. I żeby móc faktycznie skorzystać z tej wiedzy powinien
    > posiadać odpowiedni częstościomierz. I setkę innych szpejów do
    > sprawdzania wszystkich możliwych parametrów auta. I przed każdym
    > wyjazdem powinien osobiście robić przegląd i pomiary bo a nuż ma ciut za
    > dużo tlenków azotu w spalinach, za dużo decybeli, nieprawidłową jasność
    > lub geometrię któregoś ze świateł, niedostateczną przezierność szyb
    > bocznych przednich itp.itd. A to przecież też mogą być powody uziemienia
    > auta.

    Maskując swoja głupotę i niewiedzę brniesz coraz dalej.
    Kierunkowskazy mają migotać w zakresie od 60 do 120 mignięć
    na minutę. Jeśli uważasz że do policzenia tych mignięć potrzebujesz
    "odpowiedni częstościomierz" to proponuje najpierw skończyć
    szkołę podstawową czy jak to się teraz nazywa.

    > Ci którzy mają takie hobbby niech się mu oddają z rozkoszą. A normalnym
    > ludziom samochód służy do jeżdżenia. Od badania stanu technicznego jest
    > przegląd a od napraw mechanik.

    Czyli rozumiem że szofera już zatrudniłeś bo działania świateł czy
    kierunkowskazów sam nie potrafisz sprawdzić.