  • 21. Data: 2006-02-09 17:31:51
    Temat: Re: OC - 2 pojazdy- 1 wlasciciel???
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > To proste.
    > Jak nie masz AC to nie możesz wliczyć kosztów naprawy pojazdu w koszty
    > firmy.

    Ty naprawdę chyba nie rozumiesz co piszesz. Jak masz AC to TU ZABIERZE Ci
    faktury za naprawę i na ich podstawie wypłaci odszkodowanie. A jak nie masz
    AC to robisz na własny koszt i faktury idą w koszty. Naprawdę nie wiem gdzie
    Ty widzisz problem????

  • 22. Data: 2006-02-09 17:34:10
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Poczekaj do pierwszej kontroli ze skarbowego w tym kraju a potem będziemy
    > się mądrzyć - wtedy wspomnisz moje słowa :-))

    Nie wspomnę, bo już miałem kontrolę. M.in. w tym zakresie ;-))))

    > Głupotom?

    > Po prostu uważam, że obowiązkowe AC czy OC jest po prostu złodziejstwem.

    K...., aleś się uczepił tego obowiązkowego AC. Gdzie ono jest obowiązkowe???

  • 23. Data: 2006-02-09 18:04:37
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Robert J. wrote:

> [...]
    > faktury za naprawę i na ich podstawie wypłaci odszkodowanie. A jak nie
    > masz AC to robisz na własny koszt i faktury idą w koszty. Naprawdę nie

    NIE MOZESZ ZAKSIEGOWAC FAKTUR JAK NIE MASZ AC!
    Zapytam ksiegową o podstawe prawna i ci powiem... będzie ci bardzo łyso.

    Kudłaty :)

    --
    Kudłaty

  • 24. Data: 2006-02-10 08:24:58
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > NIE MOZESZ ZAKSIEGOWAC FAKTUR JAK NIE MASZ AC!

    A ja stoję przy swoim. Jak masz AC to po prostu nie masz faktur :-))).

    > Zapytam ksiegową o podstawe prawna i ci powiem... będzie ci bardzo łyso.

    Zapytaj. Tylko dobrze zinterpretuj to, co Ci powie ;-))