  • 1. Data: 2006-02-08 22:05:04
    Temat: POMOCY - potrzebuję pomocy w napisaniu pisma. PILNE!!!
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    WItam
    Zwracam się z prośbą o pomoc w napisaniu pisma do sądu rodzinnego.
    Sytuacja wygląda tak:
    mam 14 letniego syna. 7 lat temu rozstałem się z jego matką. Syn został z
    nią. Do czerwca zeszłego roku. W czercu Zabrałem go do siebie, bez problemów
    z resztą. Jego mama nie koniecznie miała ochote na problemy z dorastającym
    synem. Oczywiście, przestałem łacic alimenty, skoro syn zaczął mieszkać ze
    mną. Okazało się, że w tej sytuacji mama mojego syna dała sprawę do
    komornika i ten zaczął mi ściągać z pensji 60% wynagrodzenia. Biorąc pod
    uwagę, że ponoszę koszty utrzymania 14-letniego chłopca, takie działanie
    moim zdaniem zakrawa o przestępstwo.
    I teraz właśnie PILNIE potrzebuję kogoś kto powie mi jak i jakie pismo
    napisać do sądu, żeby komornik "zszedł" mi z pensji.
    Znajdzie się ktoś?
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2006-02-09 12:22:29
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    > I teraz właśnie PILNIE potrzebuję kogoś kto powie mi jak i jakie pismo
    > napisać do sądu, żeby komornik "zszedł" mi z pensji.

    Pozew do sądu o uchylenie obowiązku alimentacujnego.
    I to jak najszybciej.
    Jak złożysz pozew to powiadom pisemnie o tym Komornika.

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl
    GG 5024066

  • 3. Data: 2006-02-09 17:15:27
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Pozew do sądu o uchylenie obowiązku alimentacujnego.
    > I to jak najszybciej.
    > Jak złożysz pozew to powiadom pisemnie o tym Komornika.

    z wn o wstrzymanie egzekucji apozniej ew o bzepodst wzbogacenie

  • 4. Data: 2006-02-09 22:51:37
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    jak chcesz to Ci napisze, t...@w...pl

  • 5. Data: 2006-02-10 19:24:36
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak chcesz to Ci napisze, t...@w...pl

    Jasne że chcę :) wysłałem Ci maila.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 6. Data: 2006-02-11 17:38:59
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>> synem. Oczywiście, przestałem łacic alimenty, skoro syn zaczął mieszkać

    Witam

    A więc chyba nadal potrzebuję kogoś kto mi pomoże napisąć :(
    Chciałem zaznaczyć, że komornik wszedł mi na pensję i sciąga 60%, ponieważ
    sciąga za 4 miesiące wstecz. Czyli zaległe kilka tysięcy. Alimenty wynoszą
    1200.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 7. Data: 2006-02-14 18:51:56
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > I teraz właśnie PILNIE potrzebuję kogoś kto powie mi jak i jakie pismo
    > napisać do sądu, żeby komornik "zszedł" mi z pensji.

    Witam

    Jeżeli ktoś może mi pomóc w powyższej sprawie, to będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 8. Data: 2006-02-14 19:24:04
    Od: "Janusz Ch." <j...@k...net.pl>

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Witam, przy kazdym MOSP jest bezplatne poradnictwo prawne, rowniez przy
    formulowaniu wnioskow do sadu rodzinnego, napewno pomoga

    Pozdrawiam
    jano61

  • 9. Data: 2006-02-14 19:27:27
    Od: "Janusz Ch." <j...@k...net.pl>

    Użytkownik "Janusz Ch." <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Witam, przy kazdym MOSP jest bezplatne poradnictwo prawne, rowniez przy
    > formulowaniu wnioskow do sadu rodzinnego, napewno pomoga

    Sorry mialo byc MOPS Miejski Osrodek Pomocy Spolecznej

    jano61