    From: "Iza" <I...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nowy partner/przyjaciel przed rozwodem
    Date: Fri, 5 Feb 2010 19:50:22 +0100

    Hej, 2 tygodnie temu wyprowadziłam się od męża. Dojrzewałam do tej decyzji
    kilka lat. Mój mąż ma ciężki charakter, został kiedyś złapany za jazdę po
    alkoholu, itd. W przyszłym tygodniu chcę złożyć pozew o rozwód. I mam
    wątpliwości. Czy jeśli zacznę się w tym czasie spotykać z kimś innym to taka
    sytuacja działa na moją niekorzyść? A co jeśli trzy razy w tygodniu pójdę na
    kawę z kolegą. Mój mąż jest przekonany, że mam kochanka a to nie prawda. On
    nie może zrozumieć, że nic już do niego nie czuję, stał się obcym
    człowiekiem dla mnie. Mamy czwórkę dzieci (jedno małe), nie chcę żeby ktoś
    mi zarzucił że to moja wina bo mam kochanka, ale czy to znaczy że jestem
    skazana na samotność na czas sprawy rozwodowej? Moja koleżanka to nawet
    mówi, żebym uważała bo może wynająć prywatnego detektywa ale co taki
    detektyw udowodni? Pokaże zdjęcie jak siedzimy na kawie czy rozmawiamy pod
    domem? Poradzcie proszę co zrobić? Nie chce się dać zastraszyć, ale nie chcę
    też później mieć problemów jeszcze większych niż te które mam już teraz. Czy
    jeśli na zakupach spotkam mojego męża (będzie nim do czasu rozwodu) a ja
    będę z nowym partnerem/kolegą to mogę mieć jakieś nieprzyjemności prawne z
    tego powodu? Jesteśmy dorośli, tak myślę sobie ale z drugiej strony czuję
    się zagubiona już w tym wszystkim.

    Izka (Katowice)