  • 21. Data: 2020-10-29 08:45:29
    Temat: Re: Nowe restrykcje w sprawie covid a prawo...
    Od: p...@g...com

    --Przemku, ale zeby to mialo sens, to bys musial w ciagu tych 7 tygodni przechorowac
    cala reszte.

    wiekszosc ale gotow jestem na dalsze poswiecenia czyli 7,10,20 tygodni :-)

    --Bo inaczej to co - zamkniesz staruszkow, reszcie odpuscisz i reszta
    sobie odpusci ... i za pare tygodni wielu mlodych bedzie zarazonych, i
    chcesz wypuscic staruszkow ?

    dokladnie, lockdown byl bledem patrz na Szwecje +2,0,+7

    Latest News
    October 28 (GMT)
    Updates
    7 new deaths in Sweden [source]
    Updates
    1,980 new cases in Sweden [source]
    Updates
    1,870 new cases and 2 new deaths in Sweden [source]

    i teraz Niemcy
    dzis 90 truposzy

    jesli chce sie uniknac ofiar trzeba izolowac starcow a reszcie pozwolic przechorowac
    koronawirusa

  • 22. Data: 2020-10-29 10:32:39
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.10.2020 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Mozesz zlozyc skarge do TK, jesli tak uwazasz :-)

    Mogę, wyłącznie via papuga. Tylko po co?
    Trybunał Prostytucyjny już wcześniej orzekał, że co prawda
    X jest niezgodne z konstytucją, ale ponieważ spowodowałoby
    to duże straty dla Skarbu Państwa, więc jest zgodne.
    Resztki wiarygodności ten urząd stracił już dawno,
    nie dopiero po przejęciu na rympał przez kaczystów.

    > To sa warunki zwolnienia z obowiazku

    No właśnie. "Co najmniej jedna osoba" w aucie zwalnia
    z obowiązku noszenia maseczki w aucie. Albo p.osłom mocno
    szwankuje logika, albo (co bardziej prawdopodobne)
    nikt tego po zredagowaniu i tak nie czyta, bo i po co
    - głosuje się jak Prezes każe.

    > Pewnie sie pogubili w tych przeczeniach, co nie takie dziwne :-)

    Ja też się gubię w tej biegunce legislacyjnej i wcale nie
    jestem pewien, czy sprawy, które przedstawiam w wątku nie
    mają się całkiem inaczej, bo pomiędzy/po/przed wymienionymi
    rozporządzeniami nie wyszło jeszcze X aktów "prawnych"
    zmieniających rzeczywistość. I oczywiście ogłoszonych
    w piątek w nocy a obowiązujących od soboty.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 23. Data: 2020-11-04 07:41:46
    Od: p...@g...com

    Latest News
    November 3 (GMT)
    Updates
    10 new deaths in Sweden [source]
    Updates
    4,062 new cases and 2 new deaths in Sweden [source]
    Updates
    3,262 new cases and 3 new deaths in Sweden [source]

    3 dni w Szwecji
    +3,+2,+10

    bez masek, swirowania, osranych politykow, dramatu w mediach, celebrytow na insta
    nadajacych (tuz przed niechybna smiercia) ostatnie sweet focie itp

    ktos tu jest nienormalny i nie sa to Szwedzi :-)

  • 24. Data: 2020-11-04 09:57:54
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 3 Nov 2020 22:41:46 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość <7577059a-5075-46f6-a80e-be8168827dbco@googlegroups.
    com>
    od p...@g...com :

    Polska
    całkowiten zaludnienie 38 386 000
    osoby na km.kwadrat 123
    ilość zgonów covid 6102

    Szwecja
    całkowite zaludnienie 10 327 789
    osoby na km.kwadrat 24
    ilość zgonów covid 5969

    Faktycznie, niesamowity sukces.

  • 25. Data: 2020-11-04 11:07:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-04, Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
    com>
    > od p...@g...com :

    nadajacych (tuz przed niechybna smiercia) ostatnie sweet focie itp

    To jeszcze warto zobaczyc jako kontrprzykład Singapur gdzie od dłuższego
    czasu są restrykcje z maseczkami włącznie rzecz jasna:

    Polpulacja: 5,703,600
    Gęstość zaludnienia: 7,804/km2
    Wszystkich zgonów: 28

    Od dłuższego czasu nowych przypadków jest poniżej 10 na dobę, z tego
    znakomita większość to import.

    https://www.worldometers.info/coronavirus/country/si
    ngapore/

    Drugiej fali w ogóle nie ma, mimo, że w okolicznych krajach jest.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2020-11-04 11:51:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz nam, w którym roku ostatnio ktoś w Singu rzucił niedopałek na chodnik i
    dlaczego Polacy są genetycznie warchołami.

    -----

  • 27. Data: 2020-11-04 13:41:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 listopada 2020 11:07:58 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > To jeszcze warto zobaczyć jako kontrprzykład Singapur gdzie od dłuższego
    > czasu są restrykcje z maseczkami włącznie rzecz jasna:

    Takie porównania bez sensu są.
    Trzeba by jeszcze mieć wiarygodne dane o ilości testowanych.
    No i czy testuje się losowo czy tylko objawowych.
    Bo ilość zachorowań zależy od ilości testów

  • 28. Data: 2020-11-05 03:06:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-04, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Napisz nam, w którym roku ostatnio ktoś w Singu rzucił niedopałek na
    > chodnik i dlaczego Polacy są genetycznie warchołami.
    >

    > -----

    Diagnoza w zasdzie poprawna, ale tak dla porządku, to sa mity z tą super
    czystością i posłuszeństwem.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2020-11-05 03:15:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-04, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Takie porównania bez sensu są.
    > Trzeba by jeszcze mieć wiarygodne dane o ilości testowanych.
    > No i czy testuje się losowo czy tylko objawowych.
    > Bo ilość zachorowań zależy od ilości testów

    Wszystko do sprawdzenia w linku, który podałem:
    https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

    Testy na 1M

    SE 221,565
    PL 131,192
    SG 661,251

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2020-11-05 11:41:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobnie jak mit, że w PRL-bis nasi kierownicy napierdalają 130/50, a jak tylko wjadą
    do np. Austrii to od razu grzecznieją.
    Generalnie trudno się żyje będąc narodem warcholskim, ale widać taka karma, inaczej
    bylibyśmy jak Czesi - trampki, piwo i Skoda.

    -----