  • 1. Data: 2006-03-17 11:04:44
    Temat: Nieważne prawo jazdy
    Od: "Michał Pabian" <m...@p...onet.pl>

    Witam !
    Interesuje mnie co grozi za jazdę z przeterminowanym badaniem lekarskim
    (prawo jazdy wydane na 5 lat).
    Muszę koniecznie pojechać na weekend w podróż służbową i jest mi to nieco
    nie na rękę.
    Będę wdzięczny za pomoc, bo nie wiem czy mam szukac kierowcy zastępcy :)
    Za pomoc wielkie dzięki.
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2006-03-17 12:33:23
    Temat: Re: Nieważne prawo jazdy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michał Pabian napisał(a):

    > Interesuje mnie co grozi za jazdę z przeterminowanym badaniem lekarskim
    > (prawo jazdy wydane na 5 lat).

    Tak samo jakbys nie mial prawa jazdy.

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-03-19 15:02:59
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    januszek wrote:

    > Tak samo jakbys nie mial prawa jazdy.

    No to troszke tak jakby ten człowiek po tej dacie nie umiał jeździć :)
    Zabawny przepis....

    Pozdrawiam.
    --
    Kudłaty

  • 4. Data: 2006-03-19 15:29:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kudłaty napisał(a):

    > No to troszke tak jakby ten człowiek po tej dacie nie umiał jeździć :)
    > Zabawny przepis....

    Będzie Ci mniej do śmiechu, jak się np. zderzysz czołowo z samochodem,
    prowadzonym przez kierowcę nie mającego ważnych badań, który powinien
    nosić na oczach denka od butelek. Albo chorego na padaczkę.

    M.

  • 5. Data: 2006-03-19 19:21:51
    Od: "Kubba" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <k...@b...adresu.email> napisał w wiadomości

    > No to troszke tak jakby ten człowiek po tej dacie nie umiał jeździć :)
    > Zabawny przepis....

    Prawo jazdy nie jest dokumentem potwierdzającym umiejętność prowadzenia
    pojazdu tylko uprawnieniem do jego prowadzenia. Więc jeśli prawo jazdy jest
    wydane na określony czas to po tym czasie właścicel tego dokumentu nie może
    prowadzić pojazdów i tyle. Nikt nie wnika czy umie czy nie.

    Pozdr.

    Kubba

  • 6. Data: 2006-03-19 22:57:32
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Będzie Ci mniej do śmiechu, jak się np. zderzysz czołowo z samochodem,
    > prowadzonym przez kierowcę nie mającego ważnych badań, który powinien
    > nosić na oczach denka od butelek. Albo chorego na padaczkę.

    Jasne, z dnia na dzień okulary stają się złe - zgodnie z datą określoną np.
    15 lat wcześniej...

    --
    Kudłaty

  • 7. Data: 2011-01-21 10:37:32