eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Nieuznana Reklamacja - ZIBI - pomocy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2004-06-18 18:59:28
    Temat: Re: Nieuznana Reklamacja - ZIBI - pomocy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <carin2$8s7$1@inews.gazeta.pl>, Marek Radwański wrote:
    >> częstokroć jest korzystniesza. Ale jak już skorzystałeś wobec tej
    >> konkretnej usterki (chyba sie tu nic nie zmieniło)
    >
    > się zmieniło :-),
    > zgodnie z trescią przepisu art. 13 ust. 4 ustawy o sprzedaży konsumenckiej
    > gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie
    > zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

    Ala podobna klauzula była ZCP i dawniej w KC. Skąd więc nagle taka zmiana
    frontu? :) Kiedyś przy okazji podobnego tematu byłeś uprzejmy podesłać
    komentarz prof. Łętowskiej mówiący o dopuszczalności przerwania
    trybu/ciągu reklamacji z tyt. gwarancji i przejścia na rękojmie, ale tylko
    gdy występowała znaczna uciążliwość dla osoby reklamującej.

    > Ten przepis tak skomentowała M. Pecyna (Komentarz do usk, LEX/el. 2003)

    Dzięki :) To dobra wiadomość :)

    --
    Marcin

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1