  • 1. Data: 2004-06-16 08:57:51
    Temat: Podwyżka w budżetówce - wyrównanie od początku roku
    Od: "orzech" <o...@w...neostrada.pl>

    Dzień dobry.

    Pracując 4 miesiące (styczeń - kwiecień) w jednym zakładzie budżetowym, a od
    maja w drugim dostałem podwyżkę oraz wyrównanie od miesiąca maja - logiczne.
    Teraz pytanie.
    Czy poprzedni zakład pracy powinien mi naliczyć wyrównanie płac za miesiące
    , kiedy u nich pracowałem.
    Z poprzedniego zakładu odszedłem za porozumieniem stron - jeśli to ma jakieś
    zanczenie.

    Orzech.

  • 2. Data: 2004-06-16 16:27:02
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    miesiące
    > , kiedy u nich pracowałem.
    > Z poprzedniego zakładu odszedłem za porozumieniem stron - jeśli to ma

    podwyzka nie jest na osobe, tylko o np 3% zwieksza laczna kwote na
    paragrafie z wynagrodzeniami
    tak wiec jedni moga dostac, drudzy nie ;)

    Jean