  • 1. Data: 2004-06-16 08:46:37
    Temat: Problem z naciagaczem- chyba
    Od: Aqq <a...@b...pl>

    Kilka dni temu byl u mnie w domu przedstawiciel tej firmy.
    Nie bylam zdziwiona bo kilka dni wczesniej dzwonilam do
    firmy x w celu umowienia sie na wizyte. Do mojego domu
    przyszedl jednak przedstawiciel przedstawicielstwa.
    Spisalismy umowe i zaplacilam 200zl zaliczki. od tej pory
    nie moge sie dodzwonic na podany przez nich numer telefonu
    stacjonarnego a numer komorki jest skierowany na poczte
    glosowa. Niewiem co robic. Ten mezczyzna ktory byl u mnie
    podal mi swoje dane i spisalam dane z dowodu osobistego ale
    co z tego. Niby wszystko bylo ok ale boje sie ze zostalam
    nabrana. czy mozna cos z tym zrobic ? czy jeszcze poczekac
    cierpliwie a moze ktos sie do mnie odezwie ? Z gory dziekuje
    za odpowiedz.