  • 1. Data: 2006-09-28 10:26:19
    Temat: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy
    Od: Wersor <w...@g...com>

    Witam,

    Mam pytanie czy da się jakoś "uregulować" stosunek do s.w. aby otrzymać
    kredyt bez zbędnych formalności. Mam 27 lat, małe dziecko i potrzeby
    mieszkaniowe. Po nieskończonych studiach dziennych w tej chwili studiuję
    zaocznie, ale do końca studiów zostało jeszcze dużo czasu. Nie mogę
    doszukać się na stronach WP dokładnych informacji, więc pytam Was, co (o
    ile wogóle) mogę zrobić (przed skończeniem studiów) aby zostać
    przeniesionym do rezerwy?

    I pytanie dodatkowe przy okazji chociaż bardziej pasuje na p.b.banki:
    Banki min. proponują w takiej sytuacji zamrożenie 12-krotności raty na
    wypadek poboru, aby te raty sobie sciągać. Czy możliwe jest wzięcie
    większego kredytu, o te 12 rat, aby je zamrozić na koncie? Chcę wziąć
    kredyt na 100% wartości nieruchomości więc było by to ponad 100%...

    pzdr,

    --
    W.
    Odpowiadajac wytnij wszystkie x z adresu email.

  • 2. Data: 2006-09-28 11:28:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wersor wrote:

> [...]
    > wypadek poboru, aby te raty sobie sciągać. Czy możliwe jest wzięcie
    > większego kredytu, o te 12 rat, aby je zamrozić na koncie? Chcę wziąć

    ROTFL - czy zauważyłeś, że chciałbyś, aby bank dał ci nie tylko kredyt
    ale także jego zabezpieczenie?

    Polataj po bankach i popytaj, które mniej restrykcyjnie patrzą na
    "zaszczany obowiązek" - w końcu skoro masz żonę, to pewnie umowa będzie
    na was oboje, więc "w razie czego" spłacać będzie ona.

    Ale to już NTG

  • 3. Data: 2006-09-29 09:59:42
    Od: Wersor <w...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ROTFL - czy zauważyłeś, że chciałbyś, aby bank dał ci nie tylko kredyt
    > ale także jego zabezpieczenie?

    Nie "dal" zabezpieczenie a "pozyczyl" - zarabiając na nim na odsetkach
    tak samo jak na pozostałej części. Nie wiem czy takie rozwiązanie jest
    możliwe, a jeśli możliwe to czy praktykowane przez banki, więc zapytałem...

    Eh, ponawiam pytanie o wojsko - czy naprawdę nie da się przenieść do
    rezerwy inaczej niż kończąc studia? trochę czasu jeszcze zostało, a
    wtedy ceny mieszkań będą znacznie wyższe...