eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy › Re: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy
    Date: Fri, 29 Sep 2006 11:59:42 +0200
    From: Wersor <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > ROTFL - czy zauważyłeś, że chciałbyś, aby bank dał ci nie tylko kredyt
    > ale także jego zabezpieczenie?

    Nie "dal" zabezpieczenie a "pozyczyl" - zarabiając na nim na odsetkach
    tak samo jak na pozostałej części. Nie wiem czy takie rozwiązanie jest
    możliwe, a jeśli możliwe to czy praktykowane przez banki, więc zapytałem...

    Eh, ponawiam pytanie o wojsko - czy naprawdę nie da się przenieść do
    rezerwy inaczej niż kończąc studia? trochę czasu jeszcze zostało, a
    wtedy ceny mieszkań będą znacznie wyższe...

    --
    W.
    Odpowiadajac wytnij wszystkie x z adresu email.