eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy › Re: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy
  • Date: Thu, 28 Sep 2006 13:28:57 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy

    Wersor wrote:

    > I pytanie dodatkowe przy okazji chociaż bardziej pasuje na p.b.banki:
    > Banki min. proponują w takiej sytuacji zamrożenie 12-krotności raty na
    > wypadek poboru, aby te raty sobie sciągać. Czy możliwe jest wzięcie
    > większego kredytu, o te 12 rat, aby je zamrozić na koncie? Chcę wziąć

    ROTFL - czy zauważyłeś, że chciałbyś, aby bank dał ci nie tylko kredyt
    ale także jego zabezpieczenie?

    Polataj po bankach i popytaj, które mniej restrykcyjnie patrzą na
    "zaszczany obowiązek" - w końcu skoro masz żonę, to pewnie umowa będzie
    na was oboje, więc "w razie czego" spłacać będzie ona.

    Ale to już NTG