  • 1. Data: 2006-09-28 10:43:52
    Temat: Zakładanie formy - prośba o pomoc dla laika;)
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Chce założyć firmę ale nie wiem jakie dokumenty muszę miec,
    co gdzie muszę złożyć i w jakiej kolejności.
    Czy ktoś wyjaśni blondyce w tych zawiłościach??:)

    Z góry dziękuje i pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2006-09-28 10:44:38
    Temat: Re: Zakładanie firmy - prośba o pomoc dla laika;)
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    dobra można i zakładać formę ale mi chodzi o FIRMĘ przepraszam za
    literówke:)

  • 3. Data: 2006-09-28 11:04:26
    Temat: Re: Zakładanie formy - prośba o pomoc dla laika;)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 12:43:52 +0200, Foxy napisał(a):

    > Chce założyć firmę ale nie wiem jakie dokumenty muszę miec,
    > co gdzie muszę złożyć i w jakiej kolejności.
    > Czy ktoś wyjaśni blondyce w tych zawiłościach??:)

    www.google.pl
    Czy to takie trudne?

    wpisz tam np. "zakładanie firmy", linków jest cała masa

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl