eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy › Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy
    Date: Thu, 28 Sep 2006 12:26:19 +0200
    From: Wersor <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuregulowany stosunek do służby wojskowej a kredyt mieszkaniowy

    Witam,

    Mam pytanie czy da się jakoś "uregulować" stosunek do s.w. aby otrzymać
    kredyt bez zbędnych formalności. Mam 27 lat, małe dziecko i potrzeby
    mieszkaniowe. Po nieskończonych studiach dziennych w tej chwili studiuję
    zaocznie, ale do końca studiów zostało jeszcze dużo czasu. Nie mogę
    doszukać się na stronach WP dokładnych informacji, więc pytam Was, co (o
    ile wogóle) mogę zrobić (przed skończeniem studiów) aby zostać
    przeniesionym do rezerwy?

    I pytanie dodatkowe przy okazji chociaż bardziej pasuje na p.b.banki:
    Banki min. proponują w takiej sytuacji zamrożenie 12-krotności raty na
    wypadek poboru, aby te raty sobie sciągać. Czy możliwe jest wzięcie
    większego kredytu, o te 12 rat, aby je zamrozić na koncie? Chcę wziąć
    kredyt na 100% wartości nieruchomości więc było by to ponad 100%...

    pzdr,

    --
    W.
    Odpowiadajac wytnij wszystkie x z adresu email.