  • 51. Data: 2010-08-31 08:58:06
    Temat: Re: Nieuczciwy kurier
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2010 10:57, spp pisze:

    > Nie myli się.

    Ty też się mylisz.

  • 52. Data: 2010-08-31 09:04:06
    Od: "NieJorgnijSie" <n...@n...pl>

    > Wiesz, jedno z dwojga:
    > 1. albo koleś jest zakręcony i np. w pierwszym momencie twoja mama
    > rzeczywiści zasugerowała takie rozwiązanie, z tym poniedziałkiem, a
    > potem zmieniła zdanie - i po prostu zapomniał że jednak zapłacone a
    > pieniadze upchnął gdzieś i znalazł.
    > 2. zwykły kanciarz
    >
    > --
    > Pozdro
    > Massai

    Bardziej jestem skłonny wierzyć mojej mamie - z doświadczenia życiowego
    wynika, że nigdy się na niej nie zawiodłem :) Koleś zakręcony ? Wątpię po
    tym co mi gadał do słuchawki wczoraj. Jeszcze jeden pikantny szczególik - z
    pobrań kurier ma obowiązek rozliczyć się w bazie przy odstawieniu auta.
    Gdyby kasy nie miał, dzwoniłby ODRAZU że zapomniał etc. A ten się budzi PO 3
    DNIACH. Śmiech na sali. Kompletuję dokumenty, sprawa na policji już
    założona, mam im dostarczyć kilku danych. Na tę chwilę chcą mu postawić
    zarzuty z 13, 193 KK i 107 KW

  • 53. Data: 2010-08-31 09:12:46
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 11:04, NieJorgnijSie pisze:

    > Na t? chwil? chc? mu postawi?
    > zarzuty z 13, 193 KK i 107 KW

    A po co?
    Nie możesz od razu go osądzić?

    --
    spp

  • 54. Data: 2010-08-31 09:27:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *NieJorgnijSie* napisał(-a):

    > Kompletuję dokumenty, sprawa na policji już
    > założona, mam im dostarczyć kilku danych. Na tę chwilę chcą mu
    > postawić
    > zarzuty z 13, 193 KK i 107 KW

    Informuj o postępach w sprawie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 55. Data: 2010-08-31 15:06:58
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli wpłyneły to tym bardziej nie ma problemu.

    Kumpel odwoził kiedyś drukarkę - odebrała jakas babcia, pokwitowała (faktura na firmę
    z innym adresem), za godzinę zadzwonił klient z pytaniem gdzie jego drukarka. Babcia
    przy odbieraniu na bardzo wyraźne pytanie czy to do niej odpowiedziała "tak" mimo że
    chodziło o następną klatkę (bez numerów). Kiedy pojechaliśmy odbierać sprzęt
    stwierdziłą że "była pewna że córka kupiła" - a w sumie mogła zrobić dowolną rzecz z
    opisanych tu przez grupowiczów. Jednym słowem babciom moje doświadczenie życiowe
    nakazuje nie wierzyć - i absolutnie nie chodzi mi o ten konkretny przypadek tylko o
    to że faktycznie czasem ktoś (także kuriwr) może mieć za miękką dupę.

    Konrad

  • 56. Data: 2010-08-31 15:19:27
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Konrad napisał:

> [...]
    to że faktycznie czasem ktoś (także kuriwr) może mieć za miękką dupę.

    A do mnie przyjechał kiedyś kurier, i jak się okazało, mój adres a nie
    moje nazwisko. Żądał ode mnie podpisania odmowy przyjęcia przesyłki.
    Wysłałem go na molo.

    --
    bla

  • 57. Data: 2010-08-31 18:29:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/30/2010 4:14 AM, NieJorgnijSie wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4c7b7587$1@news.home.net.pl...

    > Z mamą i sąsiadką?

    raczej tak, bo i tak zostana wezwane do zlozenia zeznan, a tak zalatwia
    to od razu.

  • 58. Data: 2010-08-31 23:12:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-31 17:19, gazebo pisze:

> [...]
    >
    > A do mnie przyjechał kiedyś kurier, i jak się okazało, mój adres a nie
    > moje nazwisko. Żądał ode mnie podpisania odmowy przyjęcia przesyłki.

    Jakieś pół roku temu kurier zostawił (zapłaconą już przeze mnie
    wcześniej) przesyłkę u dozorcy na parterze bloku. Nie wnikałam już w
    szczególy czyim nazwiskiem się podpisał przy odbiorze, ale następnym
    razem....

    --
    animka

  • 59. Data: 2010-09-01 09:01:17
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakieś pół roku temu kurier zostawił (zapłaconą już przeze mnie wcześniej)
    > przesyłkę u dozorcy na parterze bloku. Nie wnikałam już w szczególy czyim
    > nazwiskiem się podpisał przy odbiorze, ale następnym razem....

    Zamowilem buty w germańskim sklepie internetowym,
    zapłaciłem z góry i niestety zdarzyl się wypadek, trafiłem
    na pare dni do szpitala. Kurier, mimo że mial nr telefonu,
    w ogóle do mnie nie zadzwonil, tylko oddal paczkę
    sąsiadowi, który się kręcil na posesji obok :) Całe szczęście,
    sąsiad dobry człowiek...

  • 60. Data: 2010-09-01 19:17:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > w ogóle do mnie nie zadzwonil, tylko oddal paczkę
    > sąsiadowi, który się kręcil na posesji obok :) Całe szczęście,

    Ale przesyłki pocztowe mogą tak być dostarczane. Odbierający musi się tylko
    zobowiązać do zrobienia tego.