  • 11. Data: 2018-08-22 12:26:35
    Temat: Re: Niemiecki sąd (BGH) po stronie ZDF ("polskie obozy zagłady") - piszta co chceta!
    Od: p...@g...com

    --Według wyroku strona polska oczekuje nieproporcjonalnej kary, biorąc pod
    uwagę, że ZDF przeprosił oraz dokonał korekty tekstu."

    ha ha ha no to faktycznie sprawa zalatwiona teraz kazdy bedzie mogl sie tak tlumaczyc
    czy tylko Niemcy ?

    --Czyli nie chodziło o to,ze sąd uznał właściwe te wpisy, tylko uznał za niewłaściwą
    treść ułożoną przez polski sąd, któą ZDF miał w dodatku publikować jako swoją opinię.

    Diese verstoße gegen das Recht auf freie Meinungsäußerung und die Pressefreiheit aus
    Art. 5 Abs. 1 Grundgesetz (GG), weshalb ihr der europarechtliche
    Ordre-public-Grundsatz entgegenstehe. Danach ist ein Urteil nicht vollstreckbar, wenn
    es seinem Inhalt nach der öffentlichen Ordnung des Mitgliedsstaats, in dem es
    vollstreckt werden soll, widerspricht.

    https://de.wikipedia.org/wiki/Ordre_public_(Deutschl
    and)

    mysle ze sedziom nie pasuja te niemieckie obozy koncentracyjne bo wiadomo powszechnie
    ze byly to obozy narodowo-socjalistyczne :-)

    ps Niemcy nie moga tej walki wygrac, umoczenie prorzadowej ZDF jest bledem a kolejna
    eskalacja konfliktu to juz katastrofa

  • 12. Data: 2018-08-22 16:28:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Takie rzeczy to możliwe tylko w obozie niemieckim.

    -----

  • 13. Data: 2018-08-22 18:10:19
    Od: p...@g...com

    recydywa

    https://www.tvn24.pl/niemiecki-dziennik-o-polskim-ob
    ozie-w-trawnikach-w-czasie-ii-ws,862922,s.html

  • 14. Data: 2018-08-23 18:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2018 o 09:03, J.F. pisze:

> [...]
    jest OK wiec teraz wystarczy spokojnie i cierpliwie poczekac na odpowiednia okazje i
    sie zrewanzowac :-)

    > To jest jedna sprawa,

    To nic nie da. Przez pół wieku komunizmu nie prowadziliśmy polityki
    historycznej podczas gdy Niemcy i Izrael tak. Teraz to pozamiatane. Jak
    się odgryziesz to zostaniesz antysemitą (taki człowiek co go Żydzi nie
    lubią). Pozamiatane. Nawet część Polaków uważa, że nic złego w tym
    sformułowaniu nie ma.

    > Za to sie rodzi dalsze pytanie - czy polska ambasada ma sie prawo
    > obrazic w imieniu narodu i pozwac ZDF przed niemieckim sadem.
    >
    > Tak jakos symbolicznie - 500 euro odszkodowania na kazdego obrazonego

    To już lepiej niech składają miliony pozwów na podstawie pełnomocnictwa
    drukowanego w gazetach;)

    Shrek

  • 15. Data: 2018-08-23 19:02:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2018 o 10:48, Marek pisze:

    > Czy kwestia światowych problemôw  tych "polskich obozów" nie jest czasem
    > w różnicy kulturowej obcych języków?  Jeśli zachód mówi " polskie
    > obozy"  to może ma na myśli lokalizację a nie sprawciciela....

    Tak gwoli ścisłości, to były zlokalizowane w generalnej guberni.

    Ciekawe czy na Astry z Gliwic mówią polnische auto? Albo niemieckie
    bombardowie Drezna - w końcu Drezno było zlokalizowane w czasie
    bombardowania w Niemczech?

    Shrek

  • 16. Data: 2018-08-23 21:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 18:56:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > To już lepiej niech składają miliony pozwów na podstawie pełnomocnictwa
    > drukowanego w gazetach;)

    Narod nie taki glupi, zeby wpisowe w niemieckim sadzie placic :-)

    Ale jakis pozew zbiorowy ... pare euro moge zainwestowac :-)

    J.

  • 17. Data: 2018-08-23 21:58:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 19:02:35 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak gwoli ścisłości, to były zlokalizowane w generalnej guberni.

    Treblinka, Majdanek - tak.
    Ale Auschwitz-Birkenau juz nie.
    Rzesza. Ale czy chcemy to powiedziec ?

    > Ciekawe czy na Astry z Gliwic mówią polnische auto?

    polnische Scheisse :-)
    No nie, tak nie mowia, nie rozrozniaja.

    Ale wkrotce moga zmienic zdanie ... franzosiche Scheisse :-)

    J.

  • 18. Data: 2018-08-23 22:04:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Treblinka, Majdanek - tak.
    > Ale Auschwitz-Birkenau juz nie.
    > Rzesza. Ale czy chcemy to powiedziec ?
    > [...]

    Auschwitz zlokalizowana na ziemiach RP2 włączonych _bezpośrednio_ do
    Trzeciej Rzeszy Niemieckiej - to tak dla pełnej precyzji by uniknąć
    błędnych domniemań.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2018-08-23 22:56:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2018 o 21:58, J.F. pisze:

    > Treblinka, Majdanek - tak.
    > Ale Auschwitz-Birkenau juz nie.
    > Rzesza. Ale czy chcemy to powiedziec ?

    A czemu nie? Obozy były niemieckie i nawet znajdowowały się na terenie
    owczesnych niemiec. Tak tego chce. Żeby niemieckie obozy koncentracyjne
    były nazywane niemieckimi obozami koncentracyjnymi.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-08-24 06:51:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > owczesnych niemiec. Tak tego chce. Żeby niemieckie obozy
    > koncentracyjne były nazywane niemieckimi obozami koncentracyjnymi.

    No to może się zastanów dlaczego wcześniej (w PRL) było takie parcie by
    obóz Auschwitz to był Oświęcim, dlaczego zamiast kłamstwa Auschwitz mamy
    kłamstwo Oświęcimskie. Aż tak ludzie/polacy głupi byli czy _zmieniły_
    się priorytety?

    Masz dużo racji ale prostoduszna realizacja tego zalecenia stworzy
    pijany marsz a to się rzadko opłaca. Nie opłaci się zapraszanie do
    prostego przywrócenia poprzednich priorytetów.

    Wiec może pomyśl jak "Niemieckie obozy w okupowanej Polsce" skrócić do
    powiedzmy dwóch słów. Powinno się dać IMHO. Moja sugestia na otwarcie to
    nazi-EU, niech inni nie-miemcy w europie poczują się trafiani
    konsekwencjami przerzucania niemieckich zbrodni. W kupie raźniej.

    --
    A. Filip