  • 1. Data: 2018-08-17 12:54:37
    Temat: Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jakiś czas temu ktoś tutaj wspominał (Liwiusz?), że od 2016 będzie
    odpowiedzialny prokurent:. I co z tego wyszło? Jak zwykle nic :)

    http://www.doradzamy.to/artykuly/odpowiedzialnosc-pr
    okurenta-za-zobowiazania-spolki-z-o-o

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-08-17 14:16:54
    Temat: Re: Odpowiedzialność prokurenta w sp zoo
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-08-18 o 12:54, Marek pisze:
    > Jakiś czas temu ktoś tutaj wspominał (Liwiusz?), że od 2016 będzie
    > odpowiedzialny prokurent:. I co z tego wyszło? Jak zwykle nic :)
> [...]
    Nie chce i się analizować zmian, ale podlinkowany przez Ciebie artykuł
    jest z początku 2016 roku :-)

  • 3. Data: 2018-08-17 21:27:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Aug 2018 14:16:54 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Nie chce i się analizować zmian, ale podlinkowany przez Ciebie
    > artykuł
    > jest z początku 2016 roku :-)

    Jak poszukasz w temacie dalej to znajdziesz wyroki SN z 2017 gdzie
    ostatecznie i kategorycznie sąd stwierdza że prokurent absolutnie za
    nic nie odpowiada, tym bardziej za niezłożenie wniosku o upadłości
    (bo tego miała dotyczyć nowelizacja przepisów wprowadzona w 2016).

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-08-17 22:31:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Trudno wymagać od prokurenta tak szczegółowej znajomości spraw spółki (standingu
    finansowego i badania ksiąg).
    Może warto dać prawo do złożenia wniosku o upadłość, natomiast bez takie obowiązku
    (czyli bez konsekwencji niezłożenia)
    Natomiast prokurentem nie powinna być osoba karana za określony gatunek przestępstw,
    co do tej pory było nagminne.

    -----

  • 5. Data: 2018-08-18 16:22:24
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Czy to znaczy, że prokurent znaczy tyle co dyrektor i nie troszkę więcej?
    Jak np taki prokurent do spraw produkcji kupi maszyny złe i po zawyżonej
    cenie, to nie będzie za to odpowiadał?
    A jeśli ja będę udziałowcem tej firmy, to od kogo mogę wymagać tej
    odpowiedzialności za te maszyny lub za zawyżoną cenę maszyn?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 6. Data: 2018-08-18 18:04:17
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie wtrącaj się w rozmowy dorosłych, pls.

    -----

  • 7. Data: 2018-08-18 21:27:26
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >Nie wtrącaj się w rozmowy dorosłych, pls.

    Ja tak młodo wygladam.
    Podlizujesz się.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)