  • 11. Data: 2018-04-24 18:55:18
    Temat: Re: Nieletni bez karty rowerowej ma jeździć pod prąd...
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 13:21, Stokrotka pisze:

    > Za dużo kłamiesz. Jest więcej ofiar. Ofiara , to nie tylko ta
    > śmiertelna, a i śmiertelnyh jest więcej .

    Ile 40-letnia niedojdo życiowa znasz ofiar śmiertelnych do których
    doszło w wyniku użycia wiatrówki?

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2018-04-24 20:13:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-04-18 o 13:54, RadoslawF pisze:

    > Nieprawda. Wszystkie te "okropieństwa" jakie wymieniłem nie
    > wygenerował większej liczby ofiar. Jedyne co wygenerowały
    > to większą liczbę durnych artykułów i jeszcze durniejszych
    > wpisów w sieci.

    Rządzący - moim zdaniem - wszytko biorą przez pryzmat swoich
    doświadczeń. Co jeden dorywających się do władzy nie ma zielonego
    pojęcia o tym, czym kieruje. Do głowy im nie przyjdzie, że jak pozwolą
    jeździć na kat. B motorem, to jak kto nie umie, to zanim wyjedzie, to po
    prostu się nauczy.

    Podobnie jest z bronią. Tyle, ze tu przepisy o czarnoprochowcach
    powodują, ze ludzie zamiast nosić relatywnie bezpieczną nowoczesną broń,
    jak juz bardzo chcą, to chodzą z dość topornymi i niebezpiecznymi
    replikami broni sprzed 150 lat.

  • 13. Data: 2018-04-25 16:50:57
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Nieprawda. Wszystkie te "okropieństwa" jakie wymieniłem nie
    > wygenerował większej liczby ofiar.

    Wygenerowały.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)