  • 81. Data: 2021-08-11 11:47:05
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Naturalną konsekwencją próby wdarcia niekoniecznie jest rozjechanie kogoś,
    > więc trochę słabo to widzę. Wdzierający się mógł nie wiedzieć/przewidzieć,
    > że (a) kierowca aż tak spanikuje; (b) będzie miał ludzi przed maską.

    Naturalną konsekwencją próby pobicia kogoś jest próba ucieczki ofiary.
    Jeśli nie da się dowieść, że kierujący celowo wjechał w tę kobietę - a
    mam taką wątpliwość - to w mojej ocenie obronienie zarzutu NIEUMYŚLNEGO
    spowodowania śmierci wdzierającemu się do autobusu jest możliwe.

    Normalnym następstwem ataku nożem na ofiarę nie jest zastrzelenie
    przechodzącej obok osoby. Ale przyznasz, że jest to skutek dający się
    przewidzieć.

    Ad rem: Jesli przed sadem zostanie zmieniona kwalifikacja z zabójstwa,
    na nieumyślne spowodowanie śmierci poprzez przekroczenie zakresu obrony
    koniecznej - a to moim zdaniem właściwa kwalifikacja dla kierowcy - to z
    automatu wdzierający się powinien dostać zarzut nieumyślnego
    spowodowania śmierci kobiety poprzez napaść na kierowcę.

    Moim zdaniem tę sytuację można porównać do tego, że gość się rzuca na
    inną osobę. Dochodzi do przepychanki i ofiara wywracając się rozbija
    jakiś przedmiot. Oczywiście mogła nie kombinować i dać sobie dać po
    pysku. Jak wuażasz? kto by za uszkodzenie mienia zarzut dostał? Przecież
    normalnym następstwem uderzenia kogoś "pięścią w nos" nie jest rozbicie
    gabloty.

    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2021-08-11 12:05:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teraz trzeba napisać urzędowo, że to 19-latka chciała się wedrzeć i sprawa zamknięta.

    -----

  • 83. Data: 2021-08-11 12:21:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 12:05, ąćęłńóśźż pisze:

    > Teraz trzeba napisać urzędowo, że to 19-latka chciała się wedrzeć i
    > sprawa zamknięta.

    W jakim sensie? Że ona ożyje, czy że to coś zmieni w kwalifikacji prawnej?

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2021-08-11 17:23:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Naturalną konsekwencją próby wdarcia niekoniecznie jest rozjechanie kogoś,
    > więc trochę słabo to widzę. Wdzierający się mógł nie wiedzieć/przewidzieć,
    > że (a) kierowca aż tak spanikuje; (b) będzie miał ludzi przed maską.

    Przede wszystkim to na filmach nie wydać żeby ktoś się wdzierał. Ponoć
    takie filmy są ale nie ma ich w internecie Przysłowie mówi, że jak
    czegoś nie ma w internecie to nie istnieje. Zwłaszcza jak ktoś mówi że
    widział w internecie, ale nie może podać linka, bo teraz nie może znaleźć;)

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-08-11 17:24:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W jakim sensie? Że ona ożyje, czy że to coś zmieni w kwalifikacji prawnej?

    Umorzy się z powodu śmierci sprawcy i po problemie...

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2021-08-11 18:18:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > W jakim sensie? Że ona ożyje, czy że to coś zmieni w kwalifikacji prawnej?

    Przypadek o którym piszesz dotyczył ubeka lub innego policjanta.
    Na zwykłych ludzi to tak nie działa.
    Ale poczekamy i zobaczymy czym się skończy.

    Pozdrawiam

  • 87. Data: 2021-08-11 18:54:05
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > No ale jednak widzial przed soba dwie osoby.
    > I w odruchu ochrony wlasnej osoby postanowil pojechac po tych dwoch
    >
    > J.

    E tam, głupotki waść klepiesz.
    Widział ludka przed sobą na godzinie 11:30 i patoli napierdalających w drzwi na
    godzinie
    15:30. Tyle widział.

    Słyszałes kiedyś żeby kierowca autobusu pobił pasażera? Ja nie.
    Natomiast przypadkami odwrotnymi można sypać jak z rękawa.

    Patole to patole.

  • 88. Data: 2021-08-11 19:57:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 18:18, RadoslawF pisze:
    > Przypadek o którym piszesz dotyczył ubeka lub innego policjanta.

    Udokumentowano zmartwychwstanie UBeka, czy innego policjanta? Ty w ogóle
    rozumiesz, co piszesz?

    > Na zwykłych ludzi to tak nie działa.

    A UBcy zmartwychwstają?

    > Ale poczekamy i zobaczymy czym się skończy.

    Oczekuję na wiarygodną informacje o zmartwychwstaniu kogokolwiek. Będzie
    sensacja.

    --
    Robert Tomasik

  • 89. Data: 2021-08-11 22:29:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Udokumentowano zmartwychwstanie UBeka, czy innego policjanta? Ty w ogóle
    > rozumiesz, co piszesz?

    Ty nie rozumiesz co czytasz?
    Zabił ubek lub policjant.

    > A UBcy zmartwychwstają?

    Jak ciebie czytam to dochodzę do wniosku że mogą reinkarnować
    w ciałach przyszłych policjantów.

    > Oczekuję na wiarygodną informacje o zmartwychwstaniu kogokolwiek. Będzie
    > sensacja.

    Poczytaj biblie, maja dosyć dokładnie opisany taki przypadek. :-)

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2021-08-11 22:42:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 22:29, RadoslawF pisze:

    > Ty nie rozumiesz co czytasz?
    > Zabił ubek lub policjant.

    I ten zabity zmartwychwstał?

    > Poczytaj biblie, maja dosyć dokładnie opisany taki przypadek.  :-)

    Wiem. Ale jeden i to w dość odległych czasach.

    --
    Robert Tomasik