  • 1. Data: 2021-07-26 16:17:28
    Temat: Kto z nas ma zielonego "jeepa"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Rano zadzwonił do mnie człowiek z numeru 506894042. Facet jest ze Stróż.
    Twierdzi, że w zeszłym roku był z grupą na naszej strzelnicy i chcą to
    powtórzyć. Podobno na strzelnicę zaprosił go jakiś facet, który
    przyjechał po nich na zielonym "jeep-em". Jechali od budynku Węgierska
    256 a nie Elektrodową.

    Pierwszą osobą, o której pomyślałem, to Wojtek, ale on swojego GAZ-a
    sprzedał dawniej. Ktoś się do nich przyznaje, czy mam drążyć temat? Bo
    jeśli jakiś obcy tam ludzi zwoził, to ustalę kto, ale jeśli ktoś z
    kolegów pożyczył jakiś samochód, to nie ma sensu, bym się przypinał.
    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2021-07-26 20:45:20
    Temat: Re: Kto z nas ma zielonego "jeepa"?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    To w kontekście prawa rodo? :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2021-07-26 21:30:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2021 o 20:45, WAM pisze:

    > To w kontekście prawa rodo? :)

    Teoretycznie powinien się usunąć. Jakbyś i swój skacelował. Po prostu
    się pomyliłem.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-07-26 21:44:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Dworczyk" zaraźliwy? ;>

  • 5. Data: 2021-07-26 21:56:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Jul 2021 21:30:20 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Teoretycznie powinien się usunąć. Jakbyś i swój skacelował. Po prostu
    >się pomyliłem.
    Cancele nie działają tak jakbyśmy chcieli...

    WAM

  • 6. Data: 2021-07-26 23:18:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2021 o 21:56, WAM pisze:

    > Cancele nie działają tak jakbyśmy chcieli...

    Nic więcej tu zrobić nie można.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-07-27 11:06:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 26 Jul 2021 20:45:20 +0200, WAM napisał(a):

    > To w kontekście prawa rodo? :)

    ChGW, ale gdybyś chciał skorzystać ze strzelnicy "taktycznej" VIS MAIOR,
    wiadomo do kogo dzwonić:
    https://www.facebook.com/VISMAIORNOWYSACZ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-08-06 14:19:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Można napisać do właścicieli serwerów o usunięcie ;-)

    -----

  • 9. Data: 2021-08-06 16:23:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2021 o 14:19, ąćęłńóśźż pisze:

    > Można napisać do właścicieli serwerów o usunięcie ;-)
    Wszystkich?

    --
    Robert Tomasik