  • 11. Data: 2005-06-20 10:39:10
    Temat: Re: Niechciany lokator
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 20 cze o godzinie 12:27, na pl.soc.prawo, Marzena napisał(a):

    > Hmm sytuacja wygląda nieco inaczej.

    Marzeno - nie polemizuj z ...... - czytający mogą nie dostrzec róźnicy ;)

    --
    Herbi
    20-06-2005 12:38:57

  • 12. Data: 2005-06-20 10:43:46
    Od: Marzena <m...@o...pl>

    Herbi wrote:

    > Marzeno - nie polemizuj z ...... - czytający mogą nie dostrzec róźnicy ;)

    Całkiem możliwe. Fakt jest faktem, że mam duży problem. Zastanawiam się,
    gdzie mam się zgłosić z tym problemem. Na policję? Do prawnika?
    Narazie zastanawiam się, czy bez zgody współwłaściciela (pod nieobecność
    drugiego) mogą gościć się jakieś podejrzane typy. No rozumiem, że jak
    współwłaściciel jest w domu to może mieć gości i za nich wtedy
    odpowiada. Ale w sytuacji, gdy nie ma go a jego opiekuni (rozumiem, że
    może mieć jednego opiekuna ale nie całe osiedle) robią dosłownie co im
    się podoba. Ja i moja rodzina jesteśmy zastraszeni postępowaniem
    współwłaściciela i nie wiem czego możemy się spodziewać po tych lokatorach.

  • 13. Data: 2005-06-20 11:27:45
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1sp8chjcog3wc$.dlg@onet.pl>, Herbi wrote:

    > A ten znowu czyta to co chce przeczytać.
    > Skąd wytrzasnąłeś hipotezę że chodzi o ..... dom ???

    Pewnie użył głowy, co nie było w tym przypadku trudne, bo ludzie
    zwykle mieszkają w domach i nie pomylił się:

    "Plączą się po całej działce i jego mieszkaniu (mają klucze)" Marzena

    Renata

  • 14. Data: 2005-06-20 11:32:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d965n6$fe7$1@korweta.task.gda.pl>, Marzena wrote:

    > decydować z kim ma się spotykać współwłaściciel. Chodzi o to, że
    > spotykam wielu ludzi pod nieobecność współwłaściciela. Plączą się po
    > całej działce i jego mieszkaniu (mają klucze) -

    Po moim mieszkaniu też się plączą obcy pod moją nieobecność i na
    dodatek mają klucze (!), bo bez tych obcych kwiatki by mi zdechły
    podczas urlopu. Czy łamię jakieś prawo dając klucze obcym (pomijam
    umowę z ubezpieczalnią:))?

    >Obecnie próbuje nas zastraszyć,

    Groźby karalne? To na policję.

    >żebyśmy zrobili podział nieruchomości.

    Dobrze ci radzi, to jest sposób na twoje kłopoty.

    Renata

  • 15. Data: 2005-06-20 11:33:00
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d966l3$hiq$1@korweta.task.gda.pl>, Marzena wrote:

    > Narazie zastanawiam się, czy bez zgody współwłaściciela (pod nieobecność
    > drugiego) mogą gościć się jakieś podejrzane typy.

    A na pewno robią to bez jego zgody?

    Renata

  • 16. Data: 2005-06-20 11:38:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:d94uni$ma3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie mam innego pomysłu, jak ową współwłasność podzielić na dwie odrębne.
    > Z tej Twojej odrębnej możesz wywalić nieproszonych gości.

    A podział do korzystania? Byłby łatwiejszy/szybszy/tańszy w realizacji a
    chyba równie skuteczny.

  • 17. Data: 2005-06-20 11:46:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndbdanv.jnd.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > A na pewno robią to bez jego zgody?

    No przecież właśnie pisze, że się nie zgadza. Ona, Marzena.

  • 18. Data: 2005-06-20 11:50:37
    Od: Marzena <m...@o...pl>

    Alek wrote:
    > wiadomości news:d94uni$ma3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A podział do korzystania? Byłby łatwiejszy/szybszy/tańszy w realizacji a
    > chyba równie skuteczny.

    Rozumiem. Nie wiem dlaczego tym panom zależy tak bardzo na podziale
    notarialnym do tego stopnia, że jak się nie zgodziłam zrobić tego na mój
    koszt to współwłaściciel groził, że mnie pobije po raz kolejny. Czy ten
    podział notarialny jest im konieczny do przejęcia spadku?

  • 19. Data: 2005-06-20 12:03:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Renata Gołębiowska wrote:
    > In article <1sp8chjcog3wc$.dlg@onet.pl>, Herbi wrote:

    [ciach]

    > Pewnie użył głowy, co nie było w tym przypadku trudne, bo ludzie
    > zwykle mieszkają w domach i nie pomylił się:
    >
    > "Plączą się po całej działce i jego mieszkaniu (mają klucze)" Marzena

    Dla tego trolla z dodatkowych chromosomem logiczne rozumowanie jest
    czynnością ponad jego możliwości.

    Stąd prośba: nie wyciągaj mi go z KFa...

  • 20. Data: 2005-06-20 12:17:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marzena wrote:

    > Hmm sytuacja wygląda nieco inaczej. Nie roszczę sobie praw do tego, żeby
    > decydować z kim ma się spotykać współwłaściciel. Chodzi o to, że
    > spotykam wielu ludzi pod nieobecność współwłaściciela. Plączą się po

    Czyli jak jego nie ma, to kwiatki/rybki/koty/whatever mają zdychać. bo
    sobie nie życzysz, żeby ktoś nie "zatwierdzony" przez ciebie przychodził?

    > całej działce i jego mieszkaniu (mają klucze) - nie wypuszczam dzieci na
    > działke. Owy współwłaściciel ma wiele grzechów na sumieniu (wielokrotne
    > kary pozbawielnia wolności), jest agresywny. Obecnie próbuje nas

    "A u was biją Murzynów".

    Nie interesuje mnie, jakie ma inne grzechy, bo to nie ma nic wspólnego z
    omawianą sprawą.

    > zastraszyć, żebyśmy zrobili podział nieruchomości. Unikamy ich jak

    Zastraszyć? W jaki sposób?

    > możemy, ale nie sposób sobie z tym poradzić. Klatkę mamy oddzielną i do
    > czasu ostatniej rozprawy sądowej wszystko było OK. Do czasu gdy ten pan
    > trafił do szpitala - jego stan zdrowia jest ciężki. Chce odpisać swoją
    > część nieruchomości kolegom.

    To chyba naturalne?

    > Tylko nie ma żadnego podziału. W hipotece
    > widnieje tylko, że do niego należy 1/3 działki. Teraz koledzy i on

    Well, w czym problem? Wejścia już macie osobne, teraz wystarczy
    podzielić teren, odgrodzić, zainstalować osobne furtki i po problemie.

    > starają się wymusić na nas zrobienie podziału, żeby on mógł sobie

    Zmuszanie do czegokolwiek środkami nielegalnymi owszem - jest
    przestępstwiem. Ale skąd taki upór przeciwko dokonaniu tego podziału?
    Jedyny logiczny wniosek (zakładając, że poniżej piszesz, że jest twoją
    rodziną) to chęć zagarnięcia jego części w charakterze spadku - czego on
    sobie nie życzy. Nieładnie.

    > spokojnie przepisać swoje mieszkanie kolegom. Już nie dodam, że ten
    > współwłaściciel jest dalszą rodziną.

    Czyją dalszą rodziną?