  • 1. Data: 2005-06-19 17:12:14
    Temat: Prawa autorskie -www
    Od: "AurorA" <o...@o...pl>

    Mam pewien problem i liczę, że na tej
    grupie otrzymam wskazówki jak postępować
    (nie udało mi się znaleźć w archiwum podobnych przypadków).

    Pewna firma kradnie moje zdjęcia, z mojej strony
    internetowej, mimo wyraźnej informacji o prawach
    autorskich umieszczonej na każdej stronie. Nie reagują na listy, które do
    nich piszę, a
    nawet kradną nowe zdjęcia.
    Chciałbym się dowiedzieć, gdzie mogę się zwrócić w tej sprawie
    i czy warto o to walczyć.
    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
    --
    pozdrawiam

    Arkadiusz Prażmowski
    www.oczkowodne.net

  • 2. Data: 2005-06-19 17:28:51
    Temat: Re: Prawa autorskie -www
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    AurorA wrote:
    > Chciałbym się dowiedzieć, gdzie mogę się zwrócić w tej sprawie
    > i czy warto o to walczyć.
    > Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
    > --
    warto, do prawnika, dużo zanjdziesz też w archiwum grupy.

  • 3. Data: 2005-06-20 12:06:41
    Od: "AurorA" <o...@o...pl>

    witek wrote:

    > warto, do prawnika, dużo zanjdziesz też w archiwum grupy.

    A może na grupie znajdzie się jakiś prawnik, który chciałby się tym zająć.
    Mam niezbite dowody (zdjęcia analogowe i negatywy).
    --
    pozdrawiam

    Arkadiusz Prażmowski
    www.oczkowodne.net