  • 1. Data: 2005-06-19 20:06:53
    Temat: mieszkanie kwaterunkowe przepisy
    Od: "maciej" <k...@o...pl>

    Jakie przepisy regulują kontynuację zamieszkania w takim mieszkaniu <że tak
    powiem >po głównym lokatorze.
    Gdzie mogłbym znaleść jakieś informacje na ten temat.
    Czy wiecie coś na ten temat?Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-28 15:48:48
    Temat: Re: mieszkanie kwaterunkowe przepisy
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak
    > powiem >po głównym lokatorze.
    > Gdzie mogłbym znaleść jakieś informacje na ten temat.

    W Warszawie, gdy moja mama wyprowadzała się jako główny lokator z
    mieszkania, w którym ja teraz mieszkam, a był to własnie kwaterunek, nikt
    nie gwarantował mi w gminie, że będę mogła zostać w tym mieszkaniu, nie było
    takiego zapisu w prawie lokalowym.... No i zgadnij jak to się skończyło?
    Poniosłam całą pensję w kopercie Pani Urzędniczce. Źle to wspominam, ale w
    innym wypadku doprowadziliby ewidentnie do tego, że w mieszkaniu
    zamieszkałby ktoś z oczekujących na taki własnie kwaterunek. Żyjemy w
    Polsce, niestety, pod tym względem.
    pzdr.