  • 1. Data: 2008-08-13 07:15:55
    Temat: Niechciana oferta pracy jest także spamem?
    Od: GG <g...@g...gg>

    Na moje konto na znanym portalu społecznościowym dostałem wiadomość z
    ofertą pracy od firmy konsultingowej. Firma jest mi znana, działa
    prężnie na rynku, ale nie miałem z nią wcześniej kontaktu. Szukają ludzi
    do pracy w mojej miejscowości.

    Czy mam to potraktować jako spam?
    Co odpisać tej firmie?
    Czy zgłośić tę sprawę administratorom portalu?
    Czy zgłośić tę sprawę do jakiejś instytucji państwowej?
    Czy mogę żądać zadośćuczynienia np. z tytułu poniesionych kosztów łącza
    internetowego?

    --
    pzdrv!
    GG

  • 2. Data: 2008-08-13 07:39:06
    Temat: Re: Niechciana oferta pracy jest także spamem?
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'GG'
    Wpis z dnia 13-08-2008:

> [...]
    > ofertą pracy od firmy konsultingowej. Firma jest mi znana, działa
    > prężnie na rynku, ale nie miałem z nią wcześniej kontaktu. Szukają ludzi

    Tak. I ścigać z całą surowością prawa.

    > Co odpisać tej firmie?
    Że ich za to zniszczysz.

    > Czy zgłośić tę sprawę administratorom portalu?
    Tak. I do "Sprawy dla reportera".

    > Czy zgłośić tę sprawę do jakiejś instytucji państwowej?
    Tak - do Państwowej Agencja Atomistyki.

    > Czy mogę żądać zadośćuczynienia np. z tytułu poniesionych kosztów łącza
    > internetowego?
    Tak, ale tylko jeśli masz legalny sytem operacyjny.

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net

  • 3. Data: 2008-08-13 08:28:01
    Od: GG <g...@g...gg>

    TomaSz. wrote:

    > Tak. I ścigać z całą surowością prawa.

    OK.

    > Że ich za to zniszczysz.

    Po co zniszczyć?

    > Tak. I do "Sprawy dla reportera".

    Nie lepiej do Faktu?

    > Tak - do Państwowej Agencja Atomistyki.

    Po co?

    > Tak, ale tylko jeśli masz legalny sytem operacyjny.

    Mam.

    --
    pzdrv!
    GG

  • 4. Data: 2008-08-13 09:02:12
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Po co zniszczyć?
    > Po co?

    Nie pytaj, tylko rób jak koledzy mówią :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2008-08-13 09:17:30
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czy mam to potraktować jako spam?

    Zacznij od przeczytania regulaminu owego portalu społecznościowego.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-08-13 10:38:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Aug 2008, GG wrote: