  • Data: 2006-04-30 22:47:43
    Temat: Nieautoryzowany dostep do danych osobowych
    Od: "E." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Spotkala mnie taka sytuacja, iz przeszukujac internet jedna z popularnych
    wyszukiwarkek internetowych pod katem swojego imienia i nazwiska natknalem
    sie na niezabezpieczony plik bazy danych z danymi ... UWAGA ... okolo stu
    tysiecy sztuk danych osobowych, adresowych i telefonicznych klientow pewnej
    znanej firmy z lat 2002 - 2004. Poniewaz znajduje sie tam tez i moja osoba z
    danymi - zdenerwowalo mnie to i nie moge teraz tego tak zostawic. Dane moje
    jakie im przekazalem celem zrealizowania zamowienia nie zostaly odpowiednio
    zabezpieczone przed innymi i do tego zostaly nieswiadomie udostepnione nie
    ograniczonej liczbie osob. Co mozna zrobic, aby firma ta odczula, ze nalezy
    bardziej zwracac uwage na ochrone danych swoinch klientow ? Jakiego realnego
    odszkodowania mozna sie domagac - firma ogolnopolska, moze warto pojsc na
    ugode i jednoczesnie wskazac im problem ?

    Pozdr.