  • Data: 2006-05-04 08:23:50
    Temat: Re: Nieautoryzowany dostep do danych osobowych
    Od: "ZauraK" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e34vea$9o5$1@host-83-238-28-33.alpha.pl...
    > Jak bedziesz mial decyzje GIODO w reku, zlozysz spokojnie pozew w sadzie,
    > wtedy zglosza sie z propozycja ugody. Jesli nie, to i tak sad nie bedzie
    > mial zadnych problemow z ustaleniem faktow, bo bedzie decyzja GIODO.
    > pozostanie tylko kwestia wysokosci zadoscuczynienia
    > za krzywde badz odszkodowania za szkode (jesli jakas wystapila)...:-))
    A tak przy okazji powinien jestszcze się wmieszać w to prokurator, bo za
    zaniedbania przy ochronie danych grozi od grzywny do roku pozbawienia
    wolności. Jeśli dobrze pamiętam to jest to 50-ty któryś (51 albo 52) art.
    ustawy o ochronie danych osobowych.

    Ale ogółnie rzecz biorą sam byłem świadkiem jak szkoleniowiec niemal
    parsknął śmiechem na słowo prokurator i odpowiedzialność w polskich
    realiach. Stwierdził że potrafi policzyć na palcach jednej ręki przypadki
    nałożenia sankcji za złamanie ustawy z ostatnich kilku lat.

    ZauraK