  • Data: 2006-05-01 12:37:33
    Temat: Re: Nieautoryzowany dostep do danych osobowych
    Od: Bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    E. napisał(a):
    > Witam
    >
    > Spotkala mnie taka sytuacja, iz przeszukujac internet jedna z popularnych
    > wyszukiwarkek internetowych pod katem swojego imienia i nazwiska natknalem
    > sie na niezabezpieczony plik bazy danych z danymi ... UWAGA ... okolo stu
    > tysiecy sztuk danych osobowych, adresowych i telefonicznych klientow pewnej

    Zloz skarge do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
    Przeprowadzi postepowanie z urzedu, ustali stan faktyczny i prawny,
    bez zadnych oplat z Twojej strony:-))

    Jakiego realnego
    > odszkodowania mozna sie domagac - firma ogolnopolska, moze warto pojsc na
    > ugode i jednoczesnie wskazac im problem ?

    Z doswiadczenia wiadomo, ze w takim przypadku delikwent bagatelizuje
    problem i nie jest chetny do wyplaty:-(

    Jak bedziesz mial decyzje GIODO w reku, zlozysz spokojnie pozew w
    sadzie, wtedy zglosza sie z propozycja ugody. Jesli nie, to i tak sad
    nie bedzie mial zadnych problemow z ustaleniem faktow, bo bedzie
    decyzja GIODO. pozostanie tylko kwestia wysokosci zadoscuczynienia
    za krzywde badz odszkodowania za szkode (jesli jakas wystapila)...:-))

    pozdrawiam Bungo