  • 1. Data: 2005-09-26 23:46:23
    Temat: Nie otrzymnie towaru przy zakupie przez internet
    Od: <@neostrada.pl>

    Wygrałem licytację w eBAY-u. Zapłaciłem z góry za towar a nic nie
    otrzymałem. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy ?

  • 2. Data: 2005-09-26 23:59:23
    Od: g...@o...pl

    > Wygrałem licytację w eBAY-u. Zapłaciłem z góry za towar a nic nie
    > otrzymałem. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy ?

    nauczka na przyszlość, żeby nie kupować przez internet płacąc z góry, ale za
    poraniem pocztowym, a w przypadku droższych rzeczy, mogących mieć ukryte wady -
    poprzez kontakt osobisty ze sprzedającym

  • 3. Data: 2005-09-27 01:15:10
    Od: buraxta <b...@g...com>

    g...@o...pl wrote:
    > nauczka na przyszlość, żeby nie kupować przez internet płacąc z góry, ale za
    > poraniem pocztowym, a w przypadku droższych rzeczy, mogących mieć ukryte wady -
    > poprzez kontakt osobisty ze sprzedającym

    To bez różnicy, równie dobrze mógł dostać cegłę w paczce... Przy
    przedpłacie warto zawsze wpisać dokładny numer aukcji, przedmiot
    transakcji i swoją ksywkę w tytule przelewu.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-09-27 01:55:08
    Od: ramona <f...@i...pl>

    @neostrada.pl wrote:

    > Wygra?em licytacj? w eBAY-u. Zap?aci?em z góry za towar a nic nie
    > otrzyma?em. Czy jest jaka? szansa odzyskania pieni?dzy ?

    Tak.

    Pielgrzymka do Lichenia. ;-)

  • 5. Data: 2005-09-27 07:11:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    @neostrada.pl napisał(a):

    > Wygrałem licytację w eBAY-u. Zapłaciłem z góry za towar a nic nie
    > otrzymałem. Czy jest jakaś szansa odzyskania pieniędzy ?

    Owszem

    http://www.econsumer.gov

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-09-27 07:57:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    buraxta napisał(a):

    > To bez różnicy, równie dobrze mógł dostać cegłę w paczce... Przy
    > przedpłacie warto zawsze wpisać dokładny numer aukcji, przedmiot
    > transakcji i swoją ksywkę w tytule przelewu.

    A wtedy to i w sadzie by przegral bo nie mialby jak udowoidnic, ze
    faktycznie nie otrzymal towaru tylko cegle.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-27 08:20:31
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > A wtedy to i w sadzie by przegral bo nie mialby jak udowoidnic, ze
    > faktycznie nie otrzymal towaru tylko cegle.

    W takim wypadku po zapłacie pobrania otwierasz paczkę przy pracowniku poczty
    i on wtedy potwierdza, że była tam np. cegła.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-09-27 10:21:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek napisał(a):

    > W takim wypadku po zapłacie pobrania otwierasz paczkę przy pracowniku poczty
    > i on wtedy potwierdza, że była tam np. cegła.

    Albo i nie potwierdza, bo go tam nie ma (poszedl sobie). Sila go
    zatrzymasz? Wtedy dostaniesz gazem po oczach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-09-27 10:29:50
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Albo i nie potwierdza, bo go tam nie ma (poszedl sobie). Sila go
    > zatrzymasz? Wtedy dostaniesz gazem po oczach.

    Ma taki obowiązek. I jak każesz mu poczekać musi poczekać.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 10. Data: 2005-09-27 15:41:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemek napisał(a):

    > Ma taki obowiązek. I jak każesz mu poczekać musi poczekać.

    A wynika to z czego ? Podaj podstawe prawna. Poczta odpowiada za
    dostarczanie przesylek, a nie za to co jest w srodku.

    --
    pozdrawiam
    Mithos