  • 1. Data: 2005-09-26 22:31:20
    Temat: Kruk i Cyfra+
    Od: heh <b...@w...pl>

    Witam.
    Przejrzałem archiwum i widze ze nie ja jeden sam sie borykam z Krukiem.
    Otoz jakis czas temu zaczeły przychodzic z Kruka ponaglenia do zapłaty
    za abonament Cyfry za rok 99. A tu dzis nagle powiadomienie ze sprawa
    została przekazana do Komornika. Bez zadnego sadu bez niczego. Juz mnie
    zaczynają denerwowac. Jak to mozliwe ze Cyfra wydaje dane osobowe
    sprzedaje je czy co?? Czego ten Kruk sie czepia skoro sprawa jest
    przedawniona a bez zapłaty przeciez Cyfra + wyłaczyłaby mi sygnał i juz.
    Mam sie obawiac co robic?? Postraszyc ich czyms?? Z gory dzieki za porady.

  • 2. Data: 2005-09-26 22:35:13
    Temat: Re: Kruk i Cyfra+
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    heh wrote:
> [...]
    > Mam sie obawiac co robic?? Postraszyc ich czyms?? Z gory dzieki za porady.

    Może jakiś pan w Kruku nazywa się Komornik. Jerzy Komornik, na ten przykład.

  • 3. Data: 2005-09-26 22:35:36
    Od: heh <b...@w...pl>

    heh napisał(a):
> [...]
    > Mam sie obawiac co robic?? Postraszyc ich czyms?? Z gory dzieki za porady.

    Dodam iz wszyustkie rachunki były opłacane. Firma Kruk nawet nie raczyla
    wyszczegolnic za jaki miesiac tez abonament. Co jakis miesiac w roku 99
    wysokosc abonamentu według nich była 139 zl.

  • 4. Data: 2005-09-26 22:54:03
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marcin Szawurski wrote:
    > Może jakiś pan w Kruku nazywa się Komornik. Jerzy Komornik, na ten
    > przykład.

    A mi się wydaje, że komornik to pracownik Kruka dzwoniący ze służbowej
    komórki.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 5. Data: 2005-09-26 23:50:00
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > wysokosc abonamentu według nich była 139 zl.

    Poczytaj archiwum i wyciagnij wnioski.

    Komornik, hehe... ciekawe kiedy zaczna wspominac o Iwanie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-09-27 04:09:39
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "heh" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z gory dzieki za porady.

    Jakiś czas temu też mnie to dopadło. Nie dyskutuj z Krukiem bo szkoda nerwów
    i kasy.ja weszłam na stronę w tej chwili Cyfry+, tam jest formularz dzięki
    któremu można napisać do Cyfry. Napisałam więc, że biorąc pod uwagę fakt, ze
    wierzytelność o która mnie sciga w ich imieniu firma Kruk sie przedawniła
    bardzo prosze o zaprzestanie niepokojenia mojej osoby w tej kwestii. Po ok
    tygodniu, może dwóch dostalam pisemko z Cyfry, ze wspaniałomyślnie odstępują
    od egzekwowania należności:-)) I tyle

    HaNkA

  • 7. Data: 2005-09-27 12:14:51
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Poczytaj archiwum i wyciagnij wnioski.
    >
    > Komornik, hehe... ciekawe kiedy zaczna wspominac o Iwanie.

    Juz wspominaja. Iwan to czlowiek z krwi i kosci i jest prywatnym detektywem
    (nawet numer jego licencji podaja) i pisza, ze podjal czynnosci, aby wyjawic
    majatek dluznika. Jedynie natychmiastowa "dlugu", czyli 12,99 zl moze
    powstrzymac pana detektywa od dzialania! :D

  • 8. Data: 2005-09-27 19:10:48
    Od: "Łukasz Chmura" <lukasz@_tnij_chmura.biz.pl>

    po jakim czasie sprawa sie przedawnia ?

    pozdrawiam