  • 1. Data: 2005-09-26 20:11:53
    Temat: prawo pracy, godziny pracy
    Od: "zed" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam i mam problem. Otóż, pracuję w równoważnym systemie czasu pracy.
    Dobowy wymiar czasu wynosi 12 godzin a okres rozliczeniowy jest 4
    miesieczny. Moje wynagrodzenie to praca zasadnicza w wysokosci 1000zł.
    Proszę o informację jak powinno wyglądać moje wynagrodzenie za m-ce
    wrzesien-gdzie wypracowałem 192godz. a obowiązywało 176
    październik- 252godz. obowiązywało 168
    listopad- 228godz. a obowiązywało 160
    grudzień-udzielono mi czasu wolnego za przepracowane godziny powyżej
    nominalnego czasu pracy czyli 21 dni (168 godz.).
    Czy powinienem otrzymać tylko płacę zasadniczą w wysokości 100 zł czy łacę
    za faktycznie przepracowaną liczbe godzin. Jak powino wyglądać wynagrodzenie
    za udzielenie czasu wolnego za przepracowane godziny w miesiącu grudniu??
    Z góry dzięki za pomoc lub chociaż wskazówki gdzie mógłbym isę wiecej
    dowiedzieć za darmo czyli jakiś link z forum prawa pracy :)