  • 1. Data: 2005-09-26 21:24:59
    Temat: prowadzenie pojazdu po pijaku
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl>

    Prowadzac samochod albo jadac na rowerze po spozyciu alkoholu, policja moze
    zabrac mi prowojazdy, wypisac mandat oraz np. kazac isc pieszo prowadząc
    rower.
    Ale czy jadąc na deskorolce, hulajnodze albo na rolkach ma takie samo
    prawo? Czy moze kazac mi zdjac rolki i isc boso? Moze powinienem zabierac
    wtedy zawsze trampki do plecaka?

  • 2. Data: 2005-09-26 22:31:44
    Temat: Re: prowadzenie pojazdu po pijaku
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Ale czy jadąc na deskorolce, hulajnodze albo na rolkach ma takie samo
    > prawo?

    To nie są pojazdy.

  • 3. Data: 2005-09-27 00:42:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To nie są pojazdy.

    Co nie przeszkadza w niczym, by pijanego deskorolkarza jeżdżącego po
    jezdni najpierw uchronić przed samym sobą poprzez przechowanie w Izbie
    Wytrzeźwień, a potem ukarać za naruszenie przepisów ruchu drogowego
    utrzymujących, ze droga jest dla pojazdów. Ale za jazdę po pijanemu
    już nie.

  • 4. Data: 2005-09-27 00:50:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Rozpalacz <u...@i...pl> niebacznie popelnil

    > Prowadzac samochod albo jadac na rowerze po spozyciu alkoholu,
    > policja moze zabrac mi prowojazdy,
    Powyższe to Policja może Ci zrobić na trzeźwo, i na pieszo.
    Pod wpływem alkoholu Policja może Ci jeszcze dokopać
    - ze wszystkimi tego konsekwencjami, dla Ciebie, i dla Policji.

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony setnie

  • 5. Data: 2005-09-27 00:58:21
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Prowadzac samochod albo jadac na rowerze po spozyciu alkoholu, policja moze
    > zabrac mi prowojazdy, wypisac mandat

    Ależ skąd! Jeśli policjanci poruszają się czymkolwiek po spożyciu alkoholu, to
    dlaczego ty masz za to odpowiadać? :)

    >Ale czy jadąc na deskorolce, hulajnodze albo na rolkach ma takie samo
    > prawo?

    Jeśli policjant jeździ po pijanemu na deskorolce, hulajnodze czy rolkach, też
    nie ma prawa cię o to obwiniać :)