  • 11. Data: 2005-08-27 17:38:27
    Temat: Re: Nie jestem pedofilem
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > PS: ja też mam w domu zdjęcia gołych nieletnich. W paru ksiażkach -
    > m.in. w "Z kamerą i strzelbą w Mato Grosso" ś.p. Antonio Halika oraz
    > "Spotkałem szczęśliwych Indian" Arkadego Fidlera. Czy już mam zbierać na
    > adwokata, czy może powinienem zamalować zdjęcia w tych ksiażkach?

    Najlepiej jak najszybciej sformatuj ksiazke, czyli
    wrzuc ja do pieca... ;)

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2005-08-27 17:46:59
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > parę dni temu napisałem tu, że policja znalazła u mnie w koputerze kilka
    > fotek gołej małolatki poniżej 15 lat.

    Tak z ciekawosci zapytam - po ilu dniach od
    wejscia na ta strone policja zrobila Ci rewizje w
    mieszkaniu ?

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2005-08-27 17:57:58
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    BartekK napisał(a):

    > rodzicow nalezy odrazu zamknac - ktoz nie robi zdjec typu "pierwsze
    > kompanie niemowlaka" itd (zwlaszcza dzisiaj, w czasach aparatow
    > cyfrowych). A na plazach nudystow ile razy widzi sie cale rodziny -

    Ja najbardziej lubię zdjęcia z typu I FALA , I STRZELANIE ZE
    ŚLEPAKÓW ... etc ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT1200

  • 14. Data: 2005-08-27 18:19:58
    Od: Raku_krak <r...@N...amigos.kom.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No to jak już to wiesz, to nie oczekuj od nas bez widzenia materiałów
    > bliższego dookreślenia. Trzeba iść do adwokata. Ten się zapozna z
    > aktami i coś tam powie, doradzi.

    Chcesz zasugerować, żeby chłopak wrzucił tu pare fotek ??? ;)

    Wiesz czym to grozi ?? fotki zapiszą ci się w temp-ie, za chwile wpada
    do ciebie policja, znajdzie obrazki małolaty i ...., wpadnie do
    następnego .... Wystarczą tylko logi ludzi którzy przeczytają ten watek ;)

    --
    Raku
    *********************************

  • 15. Data: 2005-08-27 19:28:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz czym to grozi ?? fotki zapiszą ci się w temp-ie, za chwile wpada do
    > ciebie policja, znajdzie obrazki małolaty i ...., wpadnie do następnego
    > .... Wystarczą tylko logi ludzi którzy przeczytają ten watek ;)

    ba! za rozpowszechnainie pornografi z udzialem maloletnich ponizej lat 15
    dodatkowo odpowie :-)

    P.

  • 16. Data: 2005-08-27 19:30:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "To nie jest pornografia ani erotyka, po prostu czyjeś naturystyczne
    > zdjęcie. A jeśli kogoś takie zdjęcie podnieca i na tej podstawie twierdzi,
    > że to pornografia, to oznacza, że właśnie ta osoba jest pedofilem."
    > (podtekst: to prokurator jest zboczeńcem)

    tak jak ktos sie jakis czas temu na grupie sie zalil ze gdy nazwal
    prokuratora skurw. ten mu zalozyl sprawe.
    Rada byla taka: powiedziec, "ze mnie taki przestepca jak z pana skurw. "

    (oczywiscie facet nie poplenil przestepstwa ale jak mu
    prokurator tlumaczyl, oan wie o tym ale kogos trzeba oskarzyc (chyba nawet
    zostal uniewinniony))

    P.

  • 17. Data: 2005-08-28 05:08:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Raku_krak" <r...@N...amigos.kom.pl> napisał w
    wiadomości news:c8d61$4310aece$540af76a$1938@news.chello.pl...

    > Chcesz zasugerować, żeby chłopak wrzucił tu pare fotek ??? ;)

    Adwokat ma oglądać akta, a nie fotki. W aktach w sumie fotki są, ale
    chwilowo mają najmniejsze znaczenie. Co do fotek, to może przytoczyć
    treść protokołu oględzin.

  • 18. Data: 2005-08-28 06:45:45
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > No to jak już to wiesz, to nie oczekuj od nas bez widzenia materiałów
    > bliższego dookreślenia. Trzeba iść do adwokata. Ten się zapozna z
    > aktami i coś tam powie, doradzi.

    może nawet dzięki poradzie nie dostaniesz wyższego wyroku.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 19. Data: 2005-08-28 06:46:32
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z góry uprzedzam, że nie wiem, jakie byłyby skutki, ale mnie osobiście
    > kusiłaby linia obrony:
    >
    > (podtekst: to prokurator jest zboczeńcem)

    powodzenia

  • 20. Data: 2005-08-28 14:14:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > może nawet dzięki poradzie nie dostaniesz wyższego wyroku.

    Jeśli prawdą jest to co napisał, to ja uważam, że nie dostanie
    żadnego. Zdjęcie nagiego dziecka stojącego sobie gdzieś tam trudno
    nazwać pornografią.