  • 1. Data: 2005-08-27 12:56:47
    Temat: komentarze do kodeksów, ustaw
    Od: "kott" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcę zakupić komentarze do różnych kodeksów, ustaw, ale mam problem z wyborem,
    ponieważ często jest ich klika do jednego kodeksu/ustawy, pisanych przez
    fachowców z różnych uczelni. Nie jestem prawnikiem i stąd nie jestem również w
    stanie ocenić ich wartości. Np. znalazłem dwa obszerne komentarze do kodeksu
    pracy pióra specjalistów z Uniwersytetu Gańskiego: jeden pod redakcją
    Patulskiego, drugi zredagowany przez panią prof. Wagner? Pewnie specjaliści z
    innych uczelni też napisali podobne. Jakie byście polecili? Komentarzy do
    kodeksu spółek handlowych przypuszczalnie również jest więcej. Czy
    polecilibyście rtaczej poszczególne ośrodki, czy poszczególnych specjalistów?

    Pozdrawiam uczestników grupy
    kott

  • 2. Data: 2005-08-27 13:18:49
    Temat: Re: komentarze do kodeksów, ustaw
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "kott" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kodeksu spółek handlowych przypuszczalnie również jest więcej. Czy
    > polecilibyście rtaczej poszczególne ośrodki, czy poszczególnych

    Komentarze maja to do siebie, ze trzeba miec ich kilka z kazdej dziedziny,
    aby moc dokonac syntezy madrosci w nich zawartych. Szkoda tylko, ze malo
    kogo na takie rozwiazanie stac. Dobra rada: jak nie znasz konkretnego autora
    to najlepiej kupuj wydawnictwami np. z Becka lub LexisNexis (dawne PWN).

  • 3. Data: 2005-08-27 14:16:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > kodeksu spółek handlowych przypuszczalnie również jest więcej. Czy
    > polecilibyście rtaczej poszczególne ośrodki, czy poszczególnych

    wydawnictwo Zakamycze.

    P.

  • 4. Data: 2005-08-27 16:53:19
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Heming napisał(a):

> [...]
    > to najlepiej kupuj wydawnictwami np. z Becka lub LexisNexis (dawne PWN).

    Słusznie prawisz :)

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 5. Data: 2005-08-28 09:15:53