  • 21. Data: 2005-08-31 20:27:07
    Temat: Re: Nie jestem pedofilem
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Sat, 27 Aug 2005 14:49:00 +0000 (UTC), " Jacek"
    <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    >parę dni temu napisałem tu, że policja znalazła u mnie w koputerze kilka
    >fotek gołej małolatki poniżej 15 lat. Nie były to żadne ostre zdjęcia. Po

    a ile miała lat ? 3 ? jeśli tak to choćbyś miał nawet jedno
    to nie widzę dla ciebie dobrzej przyszłości, jakśli jednak
    była w bardzo zaawannsowanym okresie dojrzewania, tak że
    tylko specjalista może to określić (a ty powiesz że nie
    miałeś o tym pojęcia) to sprawy powinny się rozwijać nieco
    lepiej... inna kwestia to prawa autorskie tych zdjęć skąd to
    masz.. ?

    >prostu stała zupełnie na golasa i tyle. Na tej podstawie prokuratura
    >postawiła mi zarzut z art 202 par4.

    no dobrze, ale dalej nie rozumiem po co to miałeś ?

    >Jeśli jest tu jakiś prawnik, to proszę o opinię co mi za to grozi. Wiem, że
    >kodeks przewiduje od 3 mies. do 5 lat, ale czy za posiadanie niewinnych, moim
    >zdaniem zdjęc, mogę dostać jakikolwiek wyrok?

    nie jestem prawnikiem, ale polecam http://www.kidprotect.pl
    tam są specjaliści

  • 22. Data: 2005-08-31 20:32:56
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Sat, 27 Aug 2005 21:28:07 +0200, "Przemek R..."
    .pl>
    wrote:

    >ba! za rozpowszechnainie pornografi z udzialem maloletnich ponizej lat 15
    >dodatkowo odpowie :-)

    fakt jest oczywiście też taki że ostatnio to stało się
    wielkim TABU w internecie... maszynie prawnej która łapie
    zboczeńców wyrosły dodakowe głowy, które czasami z chęcią
    potrafią zjeść przypadkowego pechowca, który tylko stał za
    blisko...

  • 23. Data: 2005-08-31 20:48:31
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Sat, 27 Aug 2005 19:34:08 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >"To nie jest pornografia ani erotyka, po prostu czyjeś naturystyczne
    >zdjęcie. A jeśli kogoś takie zdjęcie podnieca i na tej podstawie
    >twierdzi, że to pornografia, to oznacza, że właśnie ta osoba jest
    >pedofilem." (podtekst: to prokurator jest zboczeńcem)

    ciekawe, ja bym do tego dodał jakiś wspominek o tej
    sikającej figurce w Brukseli, żeby było europejsko...

    ale swoją drogą... słuszna sprawa ale delikatnie śmierdzi
    polowaniem na czarownice (ta cała walka z gołymi dziećmi), o
    czym właśnie często świadczą 'hapnięcia' przypadkowego
    gościa

    starają się wszadzić jednego za 3 zdjęcia, a gdzieś indziej
    inny kolo bzdryngoli na wszystkie sposoby kilkuletnie dzieci
    w namiociku pod blokiem nie ruszany przez nikogo... o i to
    mi śmierdzi

    (aa.. jeszcze ciekawsze, czy gdyby takie zdjęcie znaleziono
    u kobiety to co ? też by się zainteresowali, pewnie nie, bo
    nie ma narzędzia gwałtu...

    to co jest w końcu karalne... posiadanie czy podniecanie
    się... tego właśnie nie kumam...

    czy prawo może penalizować niewypowiedziane myśli
    (np. te najohydniejsze lubieżne) ??
    a jak zgadnąć co kto myśli...
    najłatwiej po narządzie między nogami, bo fMRI za drogie ;->

  • 24. Data: 2005-08-31 20:52:59
    Od: komar77r <k...@o...pl>

    On Sat, 27 Aug 2005 19:46:59 +0200, mcl <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tak z ciekawosci zapytam - po ilu dniach od
    >wejscia na ta strone policja zrobila Ci rewizje w
    >mieszkaniu ?

    gość nie powiedział o co idzie..., może mu zrobili takie
    kuku bo divixy sprzedawał na allegro ?
    (a była antyterrorka ... :) ??

  • 25. Data: 2005-08-31 21:39:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "komar77r" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zboczeńców wyrosły dodakowe głowy, które czasami z chęcią
    > potrafią zjeść przypadkowego pechowca, który tylko stał za

    Moje zdanie na ten temat jest takie, że rozpętano burzę. W szklance
    wody. Rozbudowano mechanizmy wykrywania, zaprzęgnięto olbrzymie siły i
    środki i wówczas się okazało, ze jak w Iraku. Nie ma armii pedofilów,
    nie ma wyników. No to łapiemy co się da. Ale to moje prywatne zdanie.