  • 1. Data: 2003-10-08 14:11:50
    Temat: Nie chca mi wydac!!!
    Od: Piotr Marzec <p...@p...onet.pl>

    Mam taki problem z moja rodzina, mianowicie od dluzszego czasu mieszkam
    sam,ale nie zdarzylem sie jeszcze do konca wyprowadzic z domu moich
    rodzicow, w ktorym pozostawilem kilka osobistych rzeczy. Niestey miedzy mna
    a moim rodzicami narodzil sie konflikt, ktory doprowadzil do zerwania
    wszelkich relacji miedzy nami. Gdy zwrocilem sie z pisemna prosba do nich,
    o wydanie moich rzeczy mojej przyjaciolce z ktora mieszkam, odpisali ze
    tego nie uczynia, jak chce to niech sam sobie po nie przyjade. Szczerze
    mowiac nie mam ochoty na taka wizyte, ale tez na rzeczach ktore u nich
    pozostawilem bardzo mi zalezy, i bede je probowal odzyskac, jednak nie
    narazajac sie na dyskomfort bezosredniej konfrontacji z nimi. Prosze
    poradzcie mi czy moge upowaznic moja przyjaciolke/przyjaciela pisemnie i na
    podstawie tego upowaznienia jesli moi rodzice nadal nie zgodza sie na
    wydanie moich osobistych rzeczy (dyplom ukonczenia uczelni, swiadectwo
    chrztu itd.) to czy osoba przeze mnie upowazniona do ich odebrania, bedzie
    mogla zwrocic sie z prosba o interwencje do Policji, i czy taka prosba
    zostanie rozpatrzona pozytywnie. Ewentualnie, prosze SZanownych
    Grupowiczow, o podsuniecie jakiegos alternatywnego pomyslu na odzyskanie
    osobistych rzeczy.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2003-10-08 14:51:52
    Temat: Re: Nie chca mi wydac!!!
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Zadzwon i powiedz ze wygrali 2 bilety do kina ma jakis hit sezonu. Do
    odbioru w kasie kina "Malolat" o 18-tej. I po klopocie.

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]
    Uzytkownik "Piotr Marzec" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-10-09 12:29:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Zadzwon i powiedz ze wygrali 2 bilety do kina ma jakis hit sezonu. Do
    > odbioru w kasie kina "Malolat" o 18-tej. I po klopocie.

    I co to zmieni??

    Zerwal stosunki z rodzina, pewnie nie ma kluczy...

    Kania