  • 1. Data: 2003-10-08 13:56:23
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>

    Użytkownik "marek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bm145i$lva$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > 8000 zlotych :( Domyslam sie iz jest to robota hakerow, ktorzy wykradli
    dane
    > mojej karty, poniewaz na histori operacji wykonanych na koncie mam
    napisane
    > ze pieniadze zostaly wyplacone na stronie jakis zakladow bukmacherskich w
    > angli. W zwiazku z czym mam pytanie, co moge zrobic? Zglosc to na policje
    do
    > prokuratory? Czy mam w ogole jakie kolwiek szanse na odzyskanie
    pieniedzy??
    > Prosze o pomoc bo jednak 8000 to duza kwota a nie stac mnie na olanie

    Przede wszystkim reklamacja do banku
    Napisz co to za karta i jaki bank
    Reklamacje bez dla transakcji bez fizycznej obecności karty
    powinni uznać bez problemu
    a może karta jest ubezpieczona ?
    A czy składać doniesienie to już niestety nie powiem
    myślę tez, że to pytanie warto zadać na pl.biznes.banki
    ludzie tam siedzący powinni pomóc
    pozdrawiam
    Pressto

  • 2. Data: 2003-10-08 14:37:32
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    marek wrote:
> [...]
    > placac przy tym karta kredytowa. Niesety ostatnio z mojego konta zniklo ok.

    Zacznij od załatwienia sobie specjalnej karty do płacenia w internecie
    oferuje ją mBank jest to bardzo bezpieczne rozwiązanie.

    pzdr
    mirek

  • 3. Data: 2003-10-08 15:10:43
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Zacznij od załatwienia sobie specjalnej karty do płacenia w internecie
    > oferuje ją mBank jest to bardzo bezpieczne rozwiązanie.

    Po co załatwiać - wystarczy droga oficjalna :)
    www.mbank.com.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-10-08 18:17:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przede wszystkim reklamacja w banku. Potem możesz ewentualnie złożyć
    zawiadomienie w prokuraturze, choć w wykrycie sprawcy szczerze wątpię.

  • 6. Data: 2003-10-09 06:00:39
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Zacznij od załatwienia sobie specjalnej karty do płacenia w internecie
    > oferuje ją mBank jest to bardzo bezpieczne rozwiązanie.

    Karta nie jest aż TAK BEZPIECZNA.
    Jeśli centrum autoryzacyjne nie dokona autoryzacji on-line w mBanku,
    transakcja też może dojść do skutku nawet mimo braku środków na karcie
    wirtualnej mBanku. Wówczas obciążenie dotrze do mBanku kilka dni po
    transakcji i nawet gdy nie będzie środków na eKarcie, obciążone zostanie
    przypięte do niej eKonto. Sprawa była na pl.biznes.banki około 2 tygodni
    temu.

    Taniej wyhcodzi tradycyjna karta kredytowa w mBanku z podglądem w sieci. A
    Twoją transakcję reklamuj - nie widzę powodów, dla których nie mieliby Ci
    uznać - jeśli nawet nie bank, to sąd.

    Kuba