  • 1. Data: 2003-10-08 13:01:49
    Temat: Dzien roboczy czy kalendarzowy
    Od: "Marek Werkowski" <m...@W...onet.pl>

    Witam
    Mam pytania na które może mi pomożecie znaleźć odpowiedz.

    Na umowie o wykonanie prac budowlano-remontowych
    jest ustep
    Kara umowna w wysokości ##,##% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki."

    No i wlasnie - liczyc kare wg dni kalendarzowych czy roboczych.
    niestety nie ma dokładnego sprecyzowania w umowie i to zawaliłem - ale jak na
    ta sprawe zapatruje sie prawo ogólne.

    Kara dla inwestora jest okreslona jako ustwowe odsetki od zadłużenia, wiec
    liczone sa wg dni kalendarzowych - czyli jak mniemam ,podobnie bedzie z karą
    dla wykonawcy.
    Ale podstawa prawna?

    dziekuje za uwage i rady
    Marek Werkowski