  • 1. Data: 2003-10-08 14:50:12
    Temat: Prawo pracy - prawo do zasilku
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Witajcie !

    Mam przepracowane dajmy na to 7 lat. To byla umowa o prace na czas
    nieokreslony. Czy teraz zwalniajac mnie z przyczyn ekonomicznych, gdy
    wybiore sie pracowac przez np. 4 miesiace na umowe zlecenie to czy po tym
    okresie (gdy umowa wygasnie) nadal bedzie mi przyslugiwal Kuron ???

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]

  • 2. Data: 2003-10-08 16:52:23
    Temat: Re: Prawo pracy - prawo do zasilku
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 16:50:12 +0200, "Tomek"
    <t...@a...pl> zakodował:

    >wybiore sie pracowac przez np. 4 miesiace na umowe zlecenie to czy po tym
    >okresie (gdy umowa wygasnie) nadal bedzie mi przyslugiwal Kuron ???

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-11 15:20:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, Kaizen wrote:

> [...]
    >+ >okresie (gdy umowa wygasnie) nadal bedzie mi przyslugiwal Kuron ???

    ...z zastrzeżeniem ostrożnościowym: pod warunkiem że "w międzyczasie"
    nie wygasło prawo do nabycia prawa bycia bezrobotnym.
    Tłumacząc na polski: byli tacy co mieli "przyznane bezrobotne".
    Załóżmy - 12 miesięcy. W 9 miesiącu poszli "popracować".
    Wracają... a tu się okazuje, że przykro bardzo, ale przecież
    w ostatnich 18 miesiącach NIE MIELI 12 miesięcy pracy ! (no
    bo "na bezrobociu" nie pracowali). No i prawa (ponownie)
    nie nabywają...
    Jakbym się mylił to proszę o korektę. Ale...

    pozdrowienia, Gotfryd