  • 11. Data: 2008-05-16 21:27:49
    Temat: Re: Nic zabronionego w zainkasowaniu pieniędzy i jednoczesnym zatrzymaniu towaru...
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On May 16, 11:25 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Zresztą nie tylko tam... Od dzisiaj będę sprzedawał atrapy towaru, nie będę
    > uwzględniał reklamacji, zaś klienci będą mogli mi nagwizdać. Normalnie raj.

    Gdyby udowodniono, że sprzedał atrapę, byłoby to oszustwo.

  • 12. Data: 2008-05-16 21:28:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 maj 2008 23:27
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <4...@b...go
    oglegroups.com>):

    > Gdyby udowodniono, że sprzedał atrapę, byłoby to oszustwo.

    A skoro tego się udowodnić nie da, to można sobie legalnie oszukiwać i już.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 13. Data: 2008-05-16 21:33:03
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On May 16, 11:28 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A skoro tego się udowodnić nie da, to można sobie legalnie oszukiwać i już.

    Da się. W sumie wystarczy, że ktoś z przysłaną atrapą pójdzie na
    policję.

  • 14. Data: 2008-05-16 21:37:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 maj 2008 23:33
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@y...go
    oglegroups.com>):

    > Da się. W sumie wystarczy, że ktoś z przysłaną atrapą pójdzie na
    > policję.

    Nie da. Powie, że zepsuło się po fakcie. Zresztą Federacja Konsumentów
    poradziła mi odesłać w ramach reklamacji... No i tak zostałem bez towaru i
    bez kasy. Zresztą ten kraj jest pełen naciągaczy. Taka mentalność. Ostatnio
    mój uczeń z taką wielką radością i zaangażowanie opowiadał, jak to w UK
    Polacy ubezpieczają sprzęt elektroniczny, a jak im się znudzi i poużywają
    przez kilka miesięcy, to go niszczą i kasują odszkodowanie. Jak widać nawet
    system ubezpieczeniowy innych państw nie jest odporny na polskie krętactwo.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 15. Data: 2008-05-16 23:10:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.05.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > I na drugi raz jak będziesz narzekał, że prawo wspiera przestępców,
    > weź pod uwagę, że to również przez Ciebie, skoro nie chce Ci się iść do
    > sądu po 100zł i tolerujesz tego typu zachowania.

    Bo tak po prawdzie to może nie tyle sprzyja i pewnie nie przestępcom, ale
    też nie do końca jest tak różowo. Byłoby, gdyby zasądzany był zwrot
    wszystkich rzeczywistych, rozsądnych kosztów, a jak to będzie wyglądało
    np. w sytuacji gdy strona pozwana mieszka 300km od powoda?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2008-05-17 06:24:58
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > ... uznała 16 maja 2008, półtora roku po całym zajściu prokuratura i
    > umorzyła sprawę prezentera. Poważnie zastanawiam się nad rozpoczęciem
    > działalności na Alledrogo, skoro tak łatwo i legalnie! można zarabiać.
    >
    > http://tristan.b7.pl/index.php/Prywatne/Prezenter
    > --

    "an Olszek powinien cofnąć się do podstawówki i nauczyć czytać instrukcje
    obsługi,
    żałosny kontrachent pomylił allegro z wypożyczalnią, po użyciu sprzętu chce
    go zwracać,
    najwyrażniej brakuje panu piątej klepki!!!"

    skieruj prywatny akt oskarzenia o pomowienie, jabym nie odpuszczal, czasem
    warto wydac ze 300 zl dla satysfakcji.

    P.

  • 17. Data: 2008-05-17 06:26:35
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > umorzyła sprawę prezentera. Poważnie zastanawiam się nad rozpoczęciem
    > działalności na Alledrogo, skoro tak łatwo i legalnie! można zarabiać.

    tez trafilem na takiego huja, kupilem u niego drugi przedmiot by mu wysatwic
    negatywa kolejnego
    bo odpowidzial na komentarz totalnie si ewybielajac i mi zawiesozno konto,
    kilk alat temu.

    P.

  • 18. Data: 2008-05-17 06:28:52
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    > raj.

    Gdyby udowodniono, że sprzedał atrapę, byłoby to oszustwo.

    gdyby udiowodniono ze sprzet od poczatku nie dzialal i on o tym wiedzial to
    takze.

    P.

  • 19. Data: 2008-05-17 08:14:37
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On May 17, 8:28 am, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
> [...]

    > Gdyby udowodniono, że sprzedał atrapę, byłoby to oszustwo.
    > gdyby udiowodniono ze sprzet od poczatku nie dzialal i on o tym wiedzial to

    Prawda; odnosiłem się po prostu do postu Tristana.

  • 20. Data: 2008-05-17 08:15:44
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On May 16, 11:37 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Nie da. Powie, że zepsuło się po fakcie.

    Tzn. atrapa była pełnowartościowym towarem, a potem się zepsuła?