eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Jak to ugryzc? Polsat...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2008-05-16 10:02:13
    Temat: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: "Damian" <w...@t...pl>

    Witam!

    Mam taki oto maly dylemat.
    Pod koniec grudnia konczyl mi sie abonament na jeden z pakiet Polsatu
    Cyfrowego.
    Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
    zadzwonilem na infolinie
    co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
    wypowiadac umowy,a
    brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy.
    No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo
    kilka miesiecy i dostaje
    wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament.
    Pomijm kwestie, ze "towaru" za ktory mam teraz zaplacic to nawet na oczy nie
    widzialem, ale
    ewidentnie zostalem wprowadzony w blad i gdyby nie to - wypowiedzialbym
    umowe i sprawy by nie bylo.
    Zadzwonilem po raz drugi na infolinie. Konsultant powiedzial mi ze mialem
    obowiazek wypowiedziec te umowe i
    ze teraz jedynym ratunkiem dla mnie bedzie napianie prosby do BOKu.
    Napisalem wiec pismo opisujac cale zajscie, jednak odpowiedz byla
    jednoznaczna, ze nie moga sie przychylic
    do mojej sugestii, ze mam obowiazek znac podpisany regulamin, a ze ktos z
    infolinii mi namieszal - to wogole nie ma znaczenia.
    No i ciekawi mnie co teraz? Wiem ze ja nie zaplace to zaraz odezwie sie do
    mnie firma windykacyjna. Z drugiej strony cala
    sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony pracuje dla tej
    firmy. Po trzecie ciekawi mnie jak ugryzc fakt, ze
    wymaga sie zaplaty za towar, ktorego nie bylo i raczej juz nie bedzie?
    Czy mozna to jakos obejsc? Chcialbym odpisac, potrzymujac swoje wczesniejsze
    zdanie, nawet z nastawieniem na sprawe
    w sadzie. Czy moge pisemnie zakazac udostepnienia moich danych firmie
    windykacyjnej i czy moge wymusic na Polsacie walke
    o wspomniane roszczenia tylko wobec mnie - bez zadnych posrednikow?
    Co byscie zrobili na moim miejscu?
    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2008-05-16 10:15:35
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Damian pisze:

    > Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos niedouczony
    pracuje dla tej
    > firmy.

    Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu.

    > Czy mozna to jakos obejsc?

    A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ?
    Pewnie nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można
    by coś pokombinować.

    > Co byscie zrobili na moim miejscu?

    Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu.


    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."


  • 3. Data: 2008-05-16 10:15:54
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Damian pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam taki oto maly dylemat.


    A więc sprawa wygląda tak, że według regulaminu powinieneś
    wypowiedzieć umowę, ale pan na infolinii powiedział Ci, że wystarczy nie
    płacić, aby zrezygnować z usług (pomijam już fakt, że takie postawienie
    sprawy jest co najmniej dziwne - czy już pierwszego dnia po terminie
    płatności odłączają sygnał?)

    Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.

    W praktyce rację ma operator, ponieważ będzie się powoływał na
    regulamin. A Ty - jako nie posiadający dowodów na swoje racje -
    przegrasz przed sądem i będziesz musiał zapłacić. Lepiej więc zapłacić
    od razu, traktując to jako naukę czytania i stosowania się do tego, co
    się podpisuje i nie dawania wiary temu, co mówią konsultanci.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 4. Data: 2008-05-16 10:20:56
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    >
    > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.

    Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
    można o tym dyskutować.
    Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
    za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)


    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."


  • 5. Data: 2008-05-16 11:24:10
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: "Domek" <d...@g...pl>


    pakiet Polsatu
    > Cyfrowego.
    > Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
    > zadzwonilem na infolinie
    > co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
    > wypowiadac umowy,a
    > brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie
    > wspolpacy.
    > No i tak bylo. Sygnal zostal wylaczony, tuner powedrowal do szafy i minelo
    > kilka miesiecy i dostaje
    > wezwanie (przedsadowe) do zaplaty za 3 miesiace za abonament.


    Moim zdaniem, nie mając dowodu jesteś bez szans, pracuje w firmie i jestem
    po drugiej stronie barykady


    nie sądze aby Ci konsultant powiedział w taki sposob, jaki opisałeś.

    sorki, ale musisz zapłacić
    mozesz pojsc do sądu, ale co tam powiesz? bo rownie dobrze mozesz powiedzieć
    cokolwiek, ale co to zmienia?



  • 6. Data: 2008-05-16 11:27:13
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Maj, 12:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Liwiusz pisze:
    >
    >
    >
    > > Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    > > uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    > > nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
    >
    > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    > Infolinia jak nazwa wskazuje raczej służy do udzielenia informacji. Choć
    > można o tym dyskutować.
    > Ja raczej kierowałbym się z roszczeniem p-ko operatorowi o odszkodowanie
    > za błędną informacje. A potem jedno z drugim należałoby potrącić i git :)
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."

    "Bledna informacja nadal jest informacja". Pracujac kiedys na infolini
    klienci duzo razy slyszalem jak klienci tweirdza ze wystarczy ze nie
    zaplaca rachunku i umowa sama sie zakonczy. I wedlug firmy dla ktorej
    pracowalem (duuuza kablowka) ma racje, ale trzeba dodac ze konczy sie
    umowa na czas okreslony a zaczyna na nieokreslony.


  • 7. Data: 2008-05-16 12:35:50
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>


    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl...
    > Liwiusz pisze:
    >
    >>
    >> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    >> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    >> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
    >
    > Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.

    no to w gre wejdzie oszustwo z 286


  • 8. Data: 2008-05-16 12:42:28
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Troll pisze:
    >
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:g0jn67$oif$2@inews.gazeta.pl...
    >> Liwiusz pisze:
    >>
    >>>
    >>> Teoretycznie Ty masz rację - operator ustami swojego konsultanta
    >>> uzgodnił z Tobą nowe warunki, na mocy których rozwiązanie umowy
    >>> nastąpiłoby w momencie zaprzestania płatności.
    >>
    >> Wątpię czy konsultant ma pełnomocnictwo do zawierania umów.
    >
    > no to w gre wejdzie oszustwo z 286


    A jaką korzyść majątkową uzyskał w tej sytuacji konsultant?



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 9. Data: 2008-05-16 12:46:00
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: "Damian" <w...@t...pl>


    Użytkownik "Johnson"
    >> Z drugiej strony cala sytuacja ma miejsce tylko dlatego, ze ktos
    >> niedouczony pracuje dla tej firmy.
    >
    > Nieprawda. Po prostu dlatego że nie czytałeś regulaminu.

    Regulamin czytalem i znam go bardzo dobrze. Oprocz wspomnianego tunera mam w
    Polsacie jeszcze 3 inne tunery na siebie (do firmy i jeden
    u rodzicow). Abonentem jestem juz od grubo ponad 5 lat i wiem, by zmienic
    chocby pakiet musze wysylac pismo.
    Problem w tym ze w powyzszym przypadku tak mnie poinformowano i tego nie
    zrobilem.
    W regulaminie nie ma zastrzezenia, ze wszelkie zmiany musza byc uwarunkowane
    nowym regulaminem, wiec na logike ujmujac
    myslalem ze po prostu "ulatwili" sobie i abonentom zycie i wprowadzili
    usluge telefonicznego zakanczania wszelakich umow.
    (sytuacja znana chocby z Cyfry+). i tylko dlatego nie wyslalem.


    > A potrafisz udowodnić że taką informację otrzymałeś na infolinii ? Pewnie
    > nie. jeśli by to przyznali albo byś mógł to udowodnić, to można by coś
    > pokombinować.

    Podobno nagrywaja kazda rozmowe. Znam dzien dzwonienia, wiec teoretycznie
    byloby to do wyjasnienia.

    > Wypowiedzieli umowę w grudniu czy styczniu.

    Nawet gdyby Was ktos poinformowal ze nie trzeba. Szczerze...watpie!


  • 10. Data: 2008-05-16 12:52:46
    Temat: Re: Jak to ugryzc? Polsat...
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jako ze w miedzyczasie przeprowadzilem sie i tuner byl mi zbyteczny
    > zadzwonilem na infolinie
    > co w takiej sytuacji zrobic. Pan konsultant poinformowal mnie ze nie musze
    > wypowiadac umowy,a
    > brak wplat za abonament spowoduje wylaczenie uslugi i zawieszenie wspolpacy.

    Przeciez razem z umową dostałes regulamin. Nie czytales go ? A jestes
    pewien ze zadzwoniłes do konsultanta Polsatu ? :)

    Moj kolega ma numer komórkowy częsciowo pokrywający się z jedną z
    infolinii jednego z operatorów komórkowych. Czasami jak ktos dzwoni z
    pytaniem o nowe taryfy to kolega informuje, ze nowe taryfy są do dupy i
    należy iść do konkurencji.

    :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1