  • 11. Data: 2003-11-04 16:39:02
    Temat: Re: Netia, Kruk i 15 latek
    Od: "KK" <k...@i...pl>

    > sobie
    >
    > Ofcourse ze cojones :)
    >
    > Ale chcialbym zeby takie cos bylo mozliwe :)
    > Jak to jest ze jak to oni maja od nas kase wyciagnac to odrazu stoi sie na
    > straconej pozycji jednak jesli to oni sie pomyla to odzyskac od nich kase
    > jest okropnie trudno :( ... ehhh ale zycie ...

    No ale faktycznie jakim cudem mogli dostarczyć usługe, która nie jest umową
    tzw drobna, bez zezwolenia po pierwsze dorosłego własciciela telefonu, a po
    drugie kto podpisał własciciel lokalu i telefonu?
    hm, niech szukaja tego kto zawarł nielegalną umowe .
    Sądze że zamaist papierów w te i z powrotem dobrze by było tam zadzwonic i
    pogadać sensownie z osobą od windykacji, i przedstawic im sprawe ze jakim
    prawem podjeli sie wywiazywania z nieprawdziwej umowy, i czy masz obowiązek
    zapłacic też za sąsiada? Może wymiękną
    a jak nie to zapłacic w końcu się używało... jak ma 18 lat to czas na
    nauczke i oddać mamie te 2 paczki :>
    kk