  • 11. Data: 2022-05-27 07:27:53
    Temat: Re: Nazwy zawodów w umowie o pracę
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Miał aktualne informacje i tyle. O co się w końcu procesowałeś? :)

    No spis był już po wygranej. Ona naprawdę była urzędnikiem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2022-05-27 10:21:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2022 07:27:53 +0200, Shrek wrote:

    > No spis był już po wygranej. Ona naprawdę była urzędnikiem:P

    A jakby tak spis byl miedzy uprawomocnieniem wyroku a przywróceniem
    do pracy, czy tam - na stanowisko? :-)

    P.S. Wyplacili odszkodowanie?
    A jak tam po przywroceniu - pracuje, czy zdazyli sie rozstac?

    J.

  • 13. Data: 2022-05-27 18:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2022 o 10:21, J.F pisze:

    > P.S. Wyplacili odszkodowanie?

    Wypłacili. Znaczy wy się zrzuciliście. Podziękuj przy wyborach:P

    > A jak tam po przywroceniu - pracuje, czy zdazyli sie rozstac?

    Normalnie pracuje, podwyżkę dostała i jest cenionym pracownikiem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2022-05-29 23:14:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 25 May 2022 17:14:27 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

> [...]
    syfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow
    -zawodow

    >kody zawodów potrzebne są jeśli ktoś prowadzi ewidencje dla GUS-u, jeśli
    >nie, to pracodawcy takie kody za bardzo nie interesują....
    ZUS już też wymaga (od 16.08.2021) przy zgłoszeniu, ale na umowie o
    pracę to chyba może być coś innego ;)
    https://www.zus.pl/-/od-16-maja-w-dokumentach-zus-zu
    a-i-zus-zza-trzeba-wykazywac-kod-wykonywanego-zawo-1

    "Zmieniają się wzory formularzy zgłoszeniowych ZUS ZUA i ZUS ZZA. Od
    16 maja trzeba będzie w nich podawać informację o zawodzie wykonywanym
    przez ubezpieczonego."

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2022-05-31 07:34:22
    Od: Jureq <j...@n...no>

    Jeśli jesteśmy przy śmieciach, to mam inne pytanie.

    Jak w innych miastach płaci się w wypadku najemców mieszkań komunalnych w
    budynkach wielorodzinnych?
    Z ustawy wychodzi mi, że deklarację składa się i płaci jakiemuś zarządowi
    nieruchomości.
    W Tublinie ktoś wymyślił inaczej. Lokatorzy składają deklarację do UM
    dokładnie taką jak właściciele donów jednorodzinnych i bezpośrednio do UM
    płacą. Dobrze, że jeszcze każdy z nich nie musi zakładać osobnego
    śmietnika.