    From: Jureq <j...@n...no>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nazwy zawodów w umowie o pracę
    Date: Tue, 31 May 2022 05:34:22 -0000 (UTC)

    Jeśli jesteśmy przy śmieciach, to mam inne pytanie.

    Jak w innych miastach płaci się w wypadku najemców mieszkań komunalnych w
    budynkach wielorodzinnych?
    Z ustawy wychodzi mi, że deklarację składa się i płaci jakiemuś zarządowi
    nieruchomości.
    W Tublinie ktoś wymyślił inaczej. Lokatorzy składają deklarację do UM
    dokładnie taką jak właściciele donów jednorodzinnych i bezpośrednio do UM
    płacą. Dobrze, że jeszcze każdy z nich nie musi zakładać osobnego
    śmietnika.