    From: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Date: Sat, 08 May 2004 13:48:37 +0200

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Nie, bo nie znam C++. Ale jeśli jest tam jakiś grafik, mogę z nim pogadać
    > np. o funkcjach nowego Flasha albo wzroście cen programów Adobe. A potem
    > możemy zmienić temat na ostatnio widziane filmy. Albo na plany wakacyjne.
    > Albo na gospodarkę. Albo na samochody.
    > Wiesz, dorośli ludzie potrafią rozmawiać ze sobą na przeróżne tematy, o ile
    > ich interesują. I o dziwo, sprawia im to przyjemność. Może kiedyś zrozumiesz
    > ten fenomen.

    Jaki fenomen kurwa! Denerwujesz mnie takim pisaniem. Napisalem juz ze
    "oszołomy" gadają "slangiem" wyczytanym z książek c++...

    > Rozumiem, że rozmawianie o treści książek z geografii, historii, psychologii
    > czy socjologii też Cię śmieszy? Bo przecież niczym się nie różni od rozmowy
    > o programowaniu.

    #include<iostream.h>

    void main()
    {
    for(int i=1;i<=5;i++)
    {
    if(i==3) continue;
    cout << i << endl;
    }
    }

    ***

    Jezioro Hańcza na Suwalszczyźnie, najgłębsze jezioro w Polsce, jest
    głębsze niż dotąd myślano. Dowodzą tego badania naukowców z Instytutu
    Rybactwa Śródlądowego w węgierskim Szarvas oraz Uniwersytetu
    Warmińsko-Mazurskiego.
    Pomiary specjalistyczną echosondą morską wykonano w miniony
    weekend - poinformował we wtorek PAP Robert Stabiński z Przedsiębiorstwa
    Rybackiego Polskiego Związku Wędkarskiego w Suwałkach, które jest
    gospodarzem akwenu. Ze wstępnych analiz przeprowadzonych badań wynika,
    że głębokość jeziora może wynosić 113 metrów, a nie jak dotąd podawano
    103 czy 108,5 metra.

    rzeczywiście nie ma różnicy między rozmową o treści c++ i geografii

    > To Ty nie czytasz ze zrozumieniem - nie wiem, czy nie chcesz, czy nie
    > potrafisz. Ludzie, którzy się czymś interesują wymieniają ze sobą poglądy. I
    > nikomu nic do tego, czy jest to C++, literatura czy Mariola z Ic.
    > Poza tym przeczysz sam sobie - śmieszy Cię rozmowa o C++, ale chcesz, żeby
    > ludzie to robiący rozwijali się. Rozmowa i wymiana uwag jest jednym z
    > cenniejszych sposobów na to - o czym doskonale świadczą np. grupy
    > dyskusyjne.

    zgadzam sie z toba ale wysmiewałem i wyśmiewam nadal ludzi
    rozmawiających w ten sposób

    #include<iostream.h>

    void main()
    {
    for(int i=1;i<=5;i++)
    {
    if(i==3) continue;
    cout << i << endl;
    }
    }

    tutaj gadasz głupoty.

    > Niby czego Ci zazdroszczę? Pokaż palcem. Pokaż też, w którym miejscu gadam
    > głupoty.

    patrz wyżej

    > Dlaczego wziąłeś to do siebie? Pisałem ogólnie.
    > BTW. Znasz to przysłowie o stole i nożycach?

    znam.

    --
    Janek Bohatyrowicz