  • 11. Data: 2004-10-16 22:36:14
    Temat: Re: Nalot - nielegalne programy :( i przesłuchanie :(
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "-=Spider=-" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ckr6f5$91t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >a naprzykład nie dostarczyli mi żadnego nakazu z prokuratury czy
    > sądu, mieli tylko tymczasowy nakaz komendanta !!!!! nie zostawili mi
    żadnego
    > protokołu czy tam potwierdzenia zabrania sprzętu !!!!!

    Heh, wlasnie mi sie przypomnialo jak to bazując na owej urban legend ze
    policja chodzi po mieszkaniach i sprawdza legalność softu w paru
    miejscowosciach pojawilo sie paru przebierańców, którzy naiwniakom po
    zabierali komputery i zniknęli:)

    HaNkA

  • 12. Data: 2004-10-16 22:52:30
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@p...fm> napisal(a):

> [...]
    > jak ja się mam teraz na to powołać i komu :((((( przecież normalnie ja bym
    > powiedział że oni mi to UKRADLI !!!. Z tego co wiem to oni mieli 7 dni na
    > dostarczenie nakazu. Pozatym w domu bylem kilka razy szantażowany i
    > zastraszany przez bardzo młodego policjanta który baaaardzo cwaniakował
    > (ubranie cywilne, odznake sobie powiesił na piersi jak Segal i bujał się
    > strasznie po domu :((( o mało mnei z równowagi nei wyprowadził...). Nie
    > wiem, czy mam jeszcze jekieś szanse wnieść jakieś pretensje co do tego
    > przeszukania ??? Bardzo prosze o rozsądne i fachowe rady. Dziękuje z góry.

    Jednym słowem weszli, pomachali CI przed nosem jakimś świstkiem, zabrali
    kompa i zniknęli? ;-))) No to dałeś się nabrać chłopie.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 13. Data: 2004-10-17 08:01:16
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "-=Spider=-" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś rozwinąć temat, co to jest??

    http://www.zalogag.pl/article.php/11/74/Wardriving.h
    tml

    Proponuje przeczytac akapit "prawo".
    Nie dosc, ze Spider'owi zarabali sprzet, to jeszcze za cos co jest
    calkowicie lagalne (o ile nic nie psules w tych sieciach, nie miales
    nieautoryzowanego dostepu do danych itd).
    Nie wiem jak ci udowodnia co robiles. Dla mnie to jest niewykonalne. Nawet
    jesli ktos posiada adres twojej karty sieciowej, ktora zostala znaleziona
    podczas przesluchania, to przeciez mozna go zawsze zmienic (chociaz pewnie
    i tak zmieniles przed "akcja" na jakis lipny).
    Tak na przyszlosc, to proponuje uzywac kismet, bo jest calkowicie
    niewykrywalny, nie wysyla zadnych pakietow, tylko nasluchuje.

  • 14. Data: 2004-10-17 08:52:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Skoro jest na dysku nielegalny soft, ALE komputer nie jest uzywany do
    > nagrywania plyt (rozpowszechniania nielegalnych kopii)
    > to moga co najwyzej zabrac dysk. Idac twoim rozumowaniem, skoro w takim
    > przypadku mogliby zabtrac caly komputer

    Poniekąd masz rację. Ba! Zasadniczo dowodem są DANE na dysku. A nie sam
    fizyczny nośnik. Więc teoretycznie fachowa, kompetentna i prawidłowo
    wyposażona policja powinna zabezpieczać wyłącznie dane.

    Niestety - niekompetencja, brak wyposażenia robią swoje. No i
    przynajmniej jest na czym pograć na dyżurze ;->

    Tak na marginesie: jakby policja zrobiła nalot... sama na siebie. Wyniki
    mogłyby być interesujące :)

  • 15. Data: 2004-10-17 08:58:04
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tak na marginesie: jakby policja zrobiła nalot... sama na siebie. Wyniki
    > mogłyby być interesujące :)

    sądzisz, ze mają wałki nielegalne w maszynach do pisania?

  • 16. Data: 2004-10-17 09:06:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern wrote:

    > sądzisz, ze mają wałki nielegalne w maszynach do pisania?

    Oj, bez przesady. Nie wszędzie są tylko dwie maszyny do pisania i
    wspólna taśma z tuszem do nich...

  • 17. Data: 2004-10-17 09:22:04
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

> [...]
    > Tak na przyszlosc, to proponuje uzywac kismet, bo jest calkowicie
    > niewykrywalny, nie wysyla zadnych pakietow, tylko nasluchuje.

    Dzięki, właśnie o to chodzi, wszystko mam w miare ułożone, i wiem co oni
    zrobili bezpodstawnie. Problem taki że to już chyba za dużo ponad miesiąc
    żebym im coś za to zrobił, albo jakoś się odwołał :( Zobacze co po
    przesłuchaniu będzie. Pytanie jeszcze za co gorzej mnie mogą dojechać, bo mi
    się wydaje że za soft (głównie Windows, Autocad, Office).

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-10-17 09:25:25
    Od: "-=Spider=-" <s...@p...fm>

    > Jednym słowem weszli, pomachali CI przed nosem jakimś świstkiem, zabrali
    > kompa i zniknęli? ;-))) No to dałeś się nabrać chłopie.
    > --
    Nie nie... znów bez przesady ze znikneli, byłem u nich na drugi dzień,
    wkońcu to policjanci z komisariatu odemnie z miasteczka (po części, bo byli
    też inni). Chciałem się jakoś dogadać co do całego kompa żeby tylko dysk i
    karte wzieli, ale bali się mnie dopuścić do kompa :/

  • 19. Data: 2004-10-17 10:21:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety - niekompetencja, brak wyposażenia robią swoje. No i
    > przynajmniej jest na czym pograć na dyżurze ;->

    no zalezy tez chyba od nastawienia osoby przesukiwanej :-) Ja bym nie
    oddal.

    > Tak na marginesie: jakby policja zrobiła nalot... sama na siebie. Wyniki
    > mogłyby być interesujące :)

    heh, to mi sie przypomina watek w ktorym ktos napisal ze gdy policja
    zwracala mu zarekwirowany komputer
    mial kilk dodatkowych gier ponagrywanych :-)

    P.

  • 20. Data: 2004-10-17 10:24:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > tego
    >
    > Nie

    aj moment, a komputer zostal oddany? Bo jak nie to mozna zglosic kradziez
    :-)

    P.